  • 1. Data: 2004-01-26 16:51:37
    Temat: OPLATY / Sprzedaz mieszkania
    Od: "Krzysztof" <k...@n...otvk.pl>

    Witam,

    Z jakimi oplatami powinien sie liczyc sprzedawca mieszkania?
    (gdzie i ile?)

    Pozdrawiam,
    KP

  • 2. Data: 2004-03-01 20:04:24
    Temat: Re: OPLATY / Sprzedaz mieszkania
    Od: pekina<p...@o...pl>

    też chcę sprzedać mieszkanie i nie wiem jakie podatki się z tym wiążą.
    Czy muszę zapłacić podatek po ujęciu wpływu w rozliczeniu PIT za
    2004 rok. A co z przepisem, że nie płacę podatku jeśli kupię nowe
    mieszkaniew ciągu 2 lat. A jak by było gdybym otrzyumała mieszkanie
    spółdzielcz i je potwem wykupiła od spółdzielnie z własnościowym
    spółdzielczym prawem do lokalu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-03-02 11:54:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pekina wrote:

> [...]
    > mieszkaniew ciągu 2 lat. A jak by było gdybym otrzyumała mieszkanie
    > spółdzielcz i je potwem wykupiła od spółdzielnie z własnościowym

    mieszkainejest "uzywane" jesli masz go ponad 5 lat.
    Jesli sprzedajesz mieszkanie nieuzywane, placisz 10 % podatku dochodowego,
    ine doliczanego do PIT.

    Poza tym reszts podatkow i oplat ciazy solidarnie na obu stronach -
    wyliczy to ladnie i za darmo notariusz - bo i tak niezle z tego kaze sobie
    zaplacic.

    Boguslaw