  • 1. Data: 2004-01-02 19:15:23
    Temat: Nowy płatnik problem z peselem
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    Mam problem:

    Po zainstalowaniu płatnika 6, robie twórz dokumenty rozliczeniowe na
    bazie dokumentów za miesiąc listopad 2003. Po utworzeniu dokumentów
    rozliczeniowych za grudzien 2003 przy nazwiskach ubezpieczeniowych
    pokazuje mi sie NIP zamiast Pesel. Czy też tak macie , czy moze to błąd
    programu lub trzeba cos przelaczyc.

    Gosia

  • 2. Data: 2004-01-03 08:46:15
    Temat: Re: Nowy płatnik problem z peselem
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > rozliczeniowych za grudzien 2003 przy nazwiskach ubezpieczeniowych
    > pokazuje mi sie NIP zamiast Pesel. Czy też tak macie , czy moze to błąd
    Robiłem korektę za luty 2001. około 40 osób. Wszystko w Płatniku 6.01
    (wczytanie dok., tworzenie korekty). Wyszło bez problemu. Baza na sql.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-01-03 09:17:42
    Temat: Re: Nowy płatnik problem z czym innym
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Podczepiam się jak juz zaczął sie wątek płatnikowy w nowym roku :)

    Własnie wysłałam zgłoszenie z nowego płatnika (6.01) i na potwierdzeniu
    ma "nieaktualna werja programu Płatnik".
    Program zgłasza sie jako wersja 6, na poczatku robił konwersje baz czy
    czegos tam. Zreszta w piątce nie bylo takich informacji na potwierdzeniach.
    Wie ktoś skąd ten komunikat? Jakis pomysł?
    Aha.. dokumety zostały utworzone już w płatniku 6.01.
    Baza MS Access.

    Może ta wersja jest nieaktualna bo za nowa? ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-03 10:28:17
    Od: "wiesiek" <b...@p...pl>

    > Własnie wysłałam zgłoszenie z nowego płatnika (6.01) i na potwierdzeniu
    > ma "nieaktualna werja programu Płatnik".

    U mnie też tak jest :))
    I źle robi import z zewnętrznego systemu kadrowego :((

    --
    wiesiek

  • 5. Data: 2004-01-03 10:37:15
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    wiesiek wrote:

    > I źle robi import z zewnętrznego systemu kadrowego :((

    Bo podobno zmienił się format danych. Dokumentacje nowych formatów są
    na stronie ZUS

  • 6. Data: 2004-01-03 17:59:54
    Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@n...pl>

    Z innej beczki:

    W jaki sposób zrobić zestaw do wysłania z dokumentu ZUS IWA?

  • 7. Data: 2004-01-03 19:23:54
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > W jaki sposób zrobić zestaw do wysłania z dokumentu ZUS IWA?
    Jak go wypełnić? Jaki identyfikator wpisać?

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2004-01-04 10:21:35
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    w news:bt61ct$cha$1@atlantis.news.tpi.pl
    Maddy napisał(a) :

> [...]
    > Aha.. dokumety zostały utworzone już w płatniku 6.01.
    > Baza MS Access.
    >
    > Może ta wersja jest nieaktualna bo za nowa? ;-)

    W wersji 5 taki komunikat otrzymałem w m-cu październiku przy
    rejestrowaniu członków rady nadzorczej .
    Informacja z ZUS - wszystko OK, oni nie zdążyli jeszcze u siebie
    zmienić.

    tomek

  • 9. Data: 2004-01-04 10:54:19
    Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@n...pl>

    > Jak go wypełnić? Jaki identyfikator wpisać?>

    W jaki sposób dopisać gotowy dokument do zestawu, tak, aby można było go
    wysłać, albo przynajmniej wydrukować bez napisów na marginesie "kopia
    robocza i coś tam dalej"

  • 10. Data: 2004-01-04 16:37:59
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > U mnie też tak jest :))
    > I źle robi import z zewnętrznego systemu kadrowego :((

    Błąd jest ( z wersją ) z tego powodu iż ZU$-meny w C/ZU$ nie wpisali jeszcze
    nowej wersji do swoich słowników (no wiecie państwo sezon urlopowy:-) ) .

    A co do 2 kwesti .. mogli by Państwo dokładnie opisać jakie są objawy przy
    imporcie dokumentów ???

    Pozdrawiam
    Bunio