  • 1. Data: 2007-02-17 13:11:38
    Temat: Nowa ustawa ma umożliwić tani wykup mieszkań lokatorskich
    Od: "M.G." <c...@w...pl>

    witam. czy ktos sie orientuje czy jesli mieszkam w TBS to podlegam tez pod
    ta ustawe i bede mogl wykupic swoje mieszkanie??

    definicje tbs znajdziecie w google. ogolnie powiem ze jest to spolka ktorej
    udzialowcem jest urzad miasta i zajmuje sie ona nudowa i najmem mieszkan.

  • 2. Data: 2007-02-17 16:04:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "M.G." <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam. czy ktos sie orientuje czy jesli mieszkam w TBS to podlegam tez pod
    > ta ustawe i bede mogl wykupic swoje mieszkanie??

    Jak mieszkasz w TBS to nie masz mieszkania.
    Mieszkasz w czynszówce.

    A więc słowa "moje mieszkanie" są nieuprawnione.

  • 3. Data: 2007-02-19 08:40:04
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

> [...]
    > ktorej
    > udzialowcem jest urzad miasta i zajmuje sie ona nudowa i najmem mieszkan.

    A mozesz podac o jaka ustawe chodzi ? Jakies namiary na projekt etc ?

    A.