  • 1. Data: 2011-05-28 09:18:31
    Temat: [Dz.U.] Nowa lektura dla zmotoryzowanych
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Co prawda temat mnie nie dotyczy i nie wiem co się w praktyce zmieniło,
    ale ostania zmiana ustawy o rachunkowości:

    0585

    powykreślała definicje aut z updof, wprowadziła nowe definicje od 2013r
    a w międzyczasie obowiązują jeszcze inne definicje zawarte w niej samej
    - czy jakoś tak. Do tego zmienił się przepis z ustawy o zmianie
    ustawy o (...) VAT, dotyczący odliczeń.

    Tomek

  • 2. Data: 2011-05-30 21:08:19
    Temat: Re: Nowa lektura dla zmotoryzowanych
    Od: Alex <p...@g...com>

    On 28 Maj, 11:18, tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Co prawda temat mnie nie dotyczy i nie wiem co się w praktyce zmieniło,
    > ale ostania zmiana ustawy o rachunkowości:
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011102
    0585

    Jest i dogodny przepis dotykający zawieszanie spółek handlowych.

    --
    http://2011eu.eu