  • 1. Data: 2002-12-19 16:30:27
    Temat: Nomen omen dziś w Sejmie
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Czy ktoś mógłby mi podać projekty jakichś uchwał samorządowych dotyczących
    poprawy stanu bezrobocia i spraw społecznych lub wskazać źródło gdzie
    mógłbym dowiedzieć się czegoś na te tematy?

    Przewodniczący Komisji d/s Bezrobocia Rady Miejskiej w Jeleniej Górze

    G.N.

  • 2. Data: 2002-12-19 20:50:41
    Temat: Re: Nomen omen dziś w Sejmie
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mógłbym dowiedzieć się czegoś na te tematy?
    >
    > Przewodniczący Komisji d/s Bezrobocia Rady Miejskiej w Jeleniej Górze

    Zgroza!

    BaLab

  • 3. Data: 2002-12-19 21:49:00
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zgroza!

    Nie, to "tylko" expert vel expierd vel Jarek-krótko pisząc osz....m
    Jacek

  • 4. Data: 2002-12-20 13:46:51
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:attb57$82e$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz" <m...@h...com> napisał w wiadomości

    > Zgroza!

    Bo co? Już to słyszałem cwaniaczku.
    Zanim wybuchła ta zadyma w Sejmie rozprawiałem na temat robót publicznych i
    darmowej zupce codziennej dla bezrobotnych w Jeleniej Górze. Stąd "nomen
    omen" w tytule. Niestety (Samoobrona x 3) jesteśmy w mniejszości i trudno
    nam cośkolwiek przeforsować w Radzie. Uważam, że jeżeli nie można ludziom
    zapewnić pracy, to należy im zagwarantować - zresztą to jest zapisane w
    Konstytucji - minimum socjalne. Zupki i mieszkania socjalne nie są
    rozwiązaniem - trzeba leczyć przyczyny, a nie zapobiegać i minimalizować
    skutki negatywnych zjawisk i różnych patologii. Każda ściąga jest dobra.
    Lepiej ściągać i zdać egzamin, niż nic nie robić i oblać egzamin (czytaj
    brać dietę za darmo).
    Myślisz, że przewodniczącym zostaje się za Nobla w danej dziedzinie?

    G.N.

  • 5. Data: 2002-12-20 14:39:42
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    (czytaj
    > brać dietę za darmo).
    > Myślisz, że przewodniczącym zostaje się za Nobla w danej dziedzinie?

    Dla mnie to szok. Nie to, że ktoś taki poszedł do władzy nie mając
    merytorycznego przygotowania ani wcześniej przemyślanego pomysłu pracy
    dla innych. Do tego zdążyłem sie przyzwyczaić. Szokuje mnie to, że już
    można się z tym nie kryć i publicznie do tego przyznawać :-/.

    BaLab

  • 6. Data: 2002-12-20 16:15:40
    Od: "Tomek" <g...@w...site.pl>

> [...]
    > brać dietę za darmo).
    > Myślisz, że przewodniczącym zostaje się za Nobla w danej dziedzinie?

    A jaką dietę uchwaliłeś sobie cwaniaczu i ile z tej diety przeznaczasz na
    zupki dla bezrobotynych którzy ciebie wybrali??

    Tomek.

  • 7. Data: 2002-12-22 21:18:07
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atva7c$26ai$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > dla innych. Do tego zdążyłem sie przyzwyczaić. Szokuje mnie to, że już
    > można się z tym nie kryć i publicznie do tego przyznawać :-/.

    Zapewniam Cię, że Jelenia Góra nie stoi w rankingu bezrobotnych najgorzej w
    Polsce (czy to świadczy, że w innych regionach są gorsi przewodniczący
    takich komisji?) i wierzę, że dzięki samym moim pomysłom poprawi się
    jeszcze. Jeżeli masz wpływ na radykalną zmianę SYSTEMU to czekam na porady.
    W krytykowaniu też jestem mistrzem.

  • 8. Data: 2002-12-22 21:21:13
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik Tomek <g...@w...site.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atvfmq$94c$...@n...tpi.pl...

    > A jaką dietę uchwaliłeś sobie cwaniaczu i ile z tej diety przeznaczasz na
    > zupki dla bezrobotynych którzy ciebie wybrali??
    >
    > Tomek.

    1440,- zł - wszystko konsumuje moja liczna i potrzebująca rodzina.
    Ludziom należy dać wędkę a nie rybę, bo inaczej nigdy nie będą szanować
    pracy.

  • 9. Data: 2002-12-24 00:20:08
    Temat: Re[2]: Nomen omen dziś w Sejmie
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 20 grudnia 2002 o godzinie (14:46:51) napisano:

    > Użytkownik "Grzegorz":
    > Czy kto? mógłby mi podać projekty jakich? uchwał samorz?dowych dotycz?cych
    > poprawy stanu bezrobocia i spraw społecznych lub wskazać Ľródło gdzie
    > mógłbym dowiedzieć się czego? na te tematy?
    > Przewodnicz?cy Komisji d/s Bezrobocia Rady Miejskiej w Jeleniej Górze

    Grzegorzu! Nie powinienes sie dziwic takiej reakcji. Przyznasz chyba
    sam, ze gdybys w prywatnej firmie w zgnilym kapitalizmie najpierw
    zatrudnil kogos (np. na stanowisko iznyniera produkcji), a potem
    dopiero pytal sie go, czy zna sie na produkcji, to szybko poszedl bys
    z torbami, a pewnie i z etykietka "nienormalnego". Wybory do organow
    panstwa cechuje zas ta rzecz, ze wiedzy kandydatow, ich predyspozycji
    i umiejetnosci sie nie weryfikuje i najpierw sie kandydatow
    "zatrudnia" (nie w sensie kodeksu pracy, ale w sensie spolecznym). To
    powoduje, ze do wladz dostaja sie ludzie nie tylko nie przygotowani
    do jej sprawowania (tak jak Ty), ale czesto zwykli naciagacze i
    przestepcy. Powiedz teraz, jak odroznic jednych od drugich?

    Jesli sie nie znasz na danym temacie (tu: bezrobocie - a wiec trzeba
    liznac i ekonomie i prawo, i przeczytac cos z historii) to po co sie
    zgodziles byc w komisji d/s bezrobocia? Przeciez Cie siłą nie wzieli i
    to na przewodniczacego!!!

    Gdybys jeszcze, jak to drzewiej bywalo, sprawowal wladze placac za
    nia, albo chociaz nie otrzymujac wynagrodzenia... Ale nie, dostajesz
    kase i to niemałą. Nie dziw sie, ze ludzie, od ktorych posrednio
    bierzesz ta kase (to Balab, ja, i wielu innych) wk.... sie, ze
    "zatrudnilismy" kolejnego inzyniera produkcji, ktory nie zna sie na
    produkcji.

    Ujawnij wiec, jakie byly Twoje pomysly/przemyslenia.

    A co chcesz przeforsowac? Jak cos sensownego, to bede trzymal kciuki.
    Ale jak jakies glupoty, to niech Ci ziemia ciezka bedzie...

    Nie mozna. Podobnie jak dobrego zdrowia, dlugiego zycia i pojscia do
    nieba zaraz po smierci.

    Moim zdaniem to bardzo glupi pomysl i to z wielu powodow, w tym
    ekonomicznych i moralnych. Moze zamiast gwarantowac chybione lekarstwa
    (dotacje, minimum socjalne, zasilki) lepiej nie powodowac choroby
    (nadmierne duszenie ludzi i firm podatkami, gnebienie nielogicznymi,
    niejasnymi i niesprawiedliwymi przepisami)? Zapewniam Cie, ze jesli
    przylozylbys reke do likwidacji np. wynagrodzen minimalnych z umow o
    prace albo likwidacji ZUS, stworzylbys wiecej miejsc pracy niz
    wszystkie rzady III RP razem wziete. A zaczac mozna od czegos
    skromnego: na szczeblu lokalnym np. nie pobierania podatkow od psow,
    obnizenia oplat lokalnych.

    A coz wedlug Ciebie jest przyczyna bezrobocia? I dlaczego nie dawac
    zupek, a dawac minimum socjalne? Chetnie poslucham.

    Nie kazda. Jak w tych uchwalach, ktore szukasz znajdziesz same
    glupoty, to tez je zastosujesz?

    W porzadku. Argument do mnie dotarl - jestes w mojej opinii niezly
    sk..., ale na szczescie nie skonczony :). Skoro juz wlazles na ten
    stolek, a nie chcesz brac kasy za darmo, to jestem gotow Ci pomoc.
    Dlatego podesle Ci na priv liste stron internetowych, na ktorych mozna
    takie informacje znalezc. I poszukam cos wsrod swoich materialow -
    moze Cie zainteresuje. Ale to po swietach.

    Ja mysle, ze uczciwosc osobista zakazuje oszukiwania ludzi. Nie musisz
    miec nobla z ekonomii, zeby poswiecic troche czasu na postudiowanie
    ekonomii, historii i prawa. A bez tego nie powinienes zostawac
    czlonkiem komisji, a do tego przewodniczacym. No, ale to juz Twoja
    prywatna sprawa. Bozia roliczy Cie po smierci :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 10. Data: 2002-12-26 19:26:49
    Temat: Re: Re[2]: Nomen omen dziś w Sejmie
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik Krzysztof A. Ziembik <k...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:8...@r...pl...
    > Witam.

    <ciach>

    Z kim mam przyjemność - jaki tytuł posiada osoba, która poucza mnie w pełnej
    sprzeczności negacji mojego postępowania?
    Czekam na merytoryczne porady - może nie będę musiał ich spuszczać do kibla?
    Nie zapomnij tylko, że mamy demokrację, a nie dyktaturę!

    Ps.
    W wyborach samorządowych wybiera się społeczników - najbardziej zaufanych
    mieszkańców danego okręgu wyborczego, a nie głosuje na konkretne profesje.
    Jeżeli w 23-osobowym składzie rady gminy nie ma żadnego lekarza, to znaczy,
    że nie należy powoływać komisji d/s zdrowia kultury fizycznej i sportu?
    Według Twojego rozumowania, w Wałbrzychu to dopiero dupki muszą rządzić
    skoro bezrobocie sięga tam 40%.
    Zapewniam Cię przyjacielu, że jestem właściwą osobą na właściwym miejscu -
    jedyny bezrobotny w radzie ;-)

    Student socjologii
    G.N.