  • 11. Data: 2012-02-17 15:37:04
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-17, KK <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Ja już swojego PITa rozliczylem.

    PIT-4R to _nie_ PIT-36/37, którego zapewne rozliczyłeś.
    To że Ty się rozliczyłeś jest bez związku.

    > Dzialalnosci juz nie prowadze, a ksiegowej nie mialem. Pracownik
    > powiedzial ze nie musi zglaszac bo jesli mam miec problem a on
    > ma odzyskac 50zl to bez sensu. Moze i bym to zalatwil ale nie
    > chce mi sie tego liczyc i latac po urzedach

    Twoja kasa, Twoje ryzyko.
    Zwłaszcza w kontekście, że zgłaszałeś go do ZUS. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2012-02-17 15:43:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/17/2012 9:31 AM, KK wrote:
    > Pracownik powiedzial ze nie musi zglaszac bo jesli mam miec problem a on
    > ma odzyskac 50zl to bez sensu.

    pogratulowac glupoty.

    pewnie mu jeszcze przelewem zaplaciles.

  • 13. Data: 2012-02-17 15:54:08
    Od: KK <n...@n...com>

    W dniu 2012-02-17 16:43, witek pisze:

    > pewnie mu jeszcze przelewem zaplaciles.

    nie

  • 14. Data: 2012-02-18 19:08:32
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "KK" <

> [...]
    > mam miec problem a on ma odzyskac 50zl to bez sensu. Moze i bym to
    > zalatwil ale nie chce mi sie tego liczyc i latac po urzedach

    ale jest ślad w ZUS
    i oprócz zaliczki na podatek jakieś grosiki na ubezpieczenie zdrowotne

    a po drugie, pracownik dziś mówi tak, a nie wiadomo czy nie zmieni zdania,
    różnie w życiu bywa.

    macso