  • 1. Data: 2004-11-29 16:58:33
    Temat: Niepaństwowa uczelnia wyższa i faktury za czesne.
    Od: "Rafal" <v...@s...op.pl>

    Witam

    Czy niepubliczna uczelnia wyższa ma obowiazek wystawić mi fakturę
    za czesne na moje życzenie? Pytam bo dzisiaj mi wydano KP a na
    pytanie o fakturę dostałem odpowiedź, że niestety nie ma takiej
    mozliwosci a to wydaje mi się dosyć dziwne.
    Dziękuję z góry za pomoc.

    pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2004-11-29 20:03:21
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Rafal" <v...@s...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie o fakturę dostałem odpowiedź, że niestety nie ma takiej
    > mozliwosci a to wydaje mi się dosyć dziwne.

    Mnie bez problemu wystawiają już 3 lata.

    vertret

  • 3. Data: 2004-11-30 00:43:10
    Od: "Rafal" <v...@s...op.pl>

    Użytkownik "VERTRET" :

    > Mnie bez problemu wystawiają już 3 lata.

    Ok:) Ale co ja mam zrobic aby mi wystawili? Czy są jakies akty
    prawne na które moge sie powolać?

    Pozdr
    Rafal

  • 4. Data: 2004-11-30 06:35:19
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    usługi edukacyjne zwolnione są z VAT i jeśli Twoja uczelnia nie świadczy
    innych usług nie zwolnionych to może nie mieć prawa do wystawiania f-ry VAT.
    A czemu KP Ci nie wystarcza? Na rachunku czy fakturze będziesz miał to samo.

  • 5. Data: 2004-11-30 09:23:11
    Od: "Rafal" <v...@s...op.pl>

    Użytkownik "Marcin" :

    > usługi edukacyjne zwolnione są z VAT i jeśli Twoja uczelnia nie
    świadczy
    > innych usług nie zwolnionych to może nie mieć prawa do
    wystawiania f-ry VAT.

    Ale przecież może wystawić wystawić fakturę i wpisać ze usluga
    jest zwolniona z VAT

    > A czemu KP Ci nie wystarcza? Na rachunku czy fakturze będziesz
    miał to samo.

    KP mi wystarcza ale chodzi ale mi jest potrzebna faktura za
    czesne- bo tak wymaga firma która mnie sponsoruje

    pozdr
    Rafał

  • 6. Data: 2004-11-30 21:49:29
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    > Ale przecież może wystawić wystawić fakturę i wpisać ze usluga
    > jest zwolniona z VAT

    jeśli zwolniona jest ze względu na rodzaj działalności (bodajże podmiotow)
    to nie ma prawa wystawiac faktur a jedynie rachunki