  • 1. Data: 2006-10-23 07:16:09
    Temat: Niemożność amortyzacji a EŚT
    Od: bsado <b...@g...pl>

    Witam
    Zakupiłem z dotacji z UP (na osobę fizyczną przed dniem rozp.
    działalności - takie są teraz przepisy) komputer + drukarkę. I mam takie
    pytanie, czy muszę to wprowadzać do EŚT, skoro nie mogę tego
    amortyzować? I co w przyszłości z materiałami eksploatacyjnymi do
    drukarki - czy jeżeli nie wprowadzę do EŚT to będę mógł zaliczać w
    koszty zakup tonera?
    pozdr
    bsado

  • 2. Data: 2006-10-24 16:45:32
    Temat: Re: Niemożność amortyzacji a EŚT
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "bsado" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amortyzować? I co w przyszłości z materiałami eksploatacyjnymi do
    > drukarki - czy jeżeli nie wprowadzę do EŚT to będę mógł zaliczać w

    A jaki koszt był tego komputera i drukarki razem brutto? Jak odpiszesz
    to ci napiszę, jak mi to tłumaczono, choć sam mam problem z drukarką
    wielofunkcyjną, bo kosztowała 1200zł, hm... kupując to normalnie na
    firme, poszłaby w całości w koszty i tak czy tak by jej nie było na
    stanie, ale toner by można dokupić i tez w koszty, a jeśli mam ją z
    dotacji to sam nie wiem, wpisac w wyposażenie czy jak...

    --
    Pozdrawiam :-)
    Rafał - Tarnów

  • 3. Data: 2006-10-24 19:23:58
    Od: BSADO <b...@g...pl>

    Rafal... napisał(a):
    > Użytkownik "bsado" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jaki koszt był tego komputera i drukarki razem brutto?

    ok.3800 brutto z czego drukarka to 350 a komp 3450
    pozdr
    bsado

  • 4. Data: 2006-10-24 20:34:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Oct 2006, bsado wrote:

    > Zakupiłem z dotacji z UP (na osobę fizyczną przed dniem rozp. działalności -
    > takie są teraz przepisy)

    Przejrzyj archiwum:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=group%3A*.
    podatki&scoring=r&num=100&hl=pl&num=100
    ...bo coś na tematy zblizone było :)

    > I co w przyszłości z materiałami eksploatacyjnymi do drukarki

    A co ma być - w koszty :), oczywiście *o ile* są przeznaczone na DG.
    Popatrz tak: dla samochodu "nie w EST" jest ograniczenie (kilometrówka)
    Dla innych wydatków ograniczenie *nie ma*.

    pzdr, Gotfryd