  • 1. Data: 2004-09-30 12:01:18
    Temat: Re: Niekompetentne biuro rach.
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    > najistotniejszym aby biuro bralo na siebie cala odpowiedzialnosc
    Nie oczekuje nieomylnosci ani bezwarunkowego oddania. To oczywiste. Ale
    jesli ja widze bledy to juz naprawde katastrofa. A ponad to akurat w tym
    biurze panie ksiegowe maja pretensje o wszystko. Prosba o raport czy wydruk
    jest traktowana jak prosba o skok w ogien. I jeszcze do tego wrzeszcza o
    byle co. Nie mam zbyt duzego doswiadczenia z biurami, ale chyba po prostu
    zle trafilam. Natychmiastowa zmiana jest chyba jedynym, slusznym wjsciem.

    Ustalenia oczywiscie sa zapisane w umowie. Czy to jest tylko kwestia
    dogadania sie, czy moze istnieja ograniczenia prawde, za co biuro nie moze
    odpowiadac. Oczywiscie obstrahuje od sytuacji ekstremalnych, kiedy to
    wlasciciel kreci walki albo ksiegowa zwyczajnie nie zostanie o czyms
    poinformowana. Bo to oczywiscie nie podlega odpowiedzialnosci.

    >czegoz wiecej potrzeba?
    >no moze stabilnego prawa :)

    Niestety, tak. Robienie biznesow w Polsce to jak skok przez rzeke pelna
    krokodyli. A drugi brzeg daaaleko.

    pozdrawiam
    Aszanti

  • 2. Data: 2004-09-30 18:18:21
    Od: "K." <konrad-w[wytnijto]@hot.pl>

    Użytkownik "Aszanti" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zle trafilam. Natychmiastowa zmiana jest chyba jedynym, slusznym wjsciem.

    Uciekaj czym predzej sie da. Mielismy podobny problem. Biuro prowadzilo nam
    papiery przez kilka lat. W koncu zrobilo sie takie bagno, ze jak zmienilismy
    na inne porzadne biuro, to musieli przeksiegowac caly rok!!! Kosztowalo nas
    to kilkanascie tys. zl ale od tamtej pory mamy spokoj i ZERO problemow.
    Popytaj o opinie klientow co do wyboru biura.

    K.

  • 3. Data: 2004-10-03 13:12:11
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@W...gazeta.pl>

    Zmienić biuro! (Ha! Mam nadzieję, że nie piszesz o tym w którym pracuję :))
    Przecież na rynku jest tyle biur. Owszem, z reguły występują znaczne różnice
    w cenach i w zakresie działalności. Poszuja, popytaj znajomych. A z
    ciekawości z jakiegfo regionu? Może my sie zaopiekujemy??
    Pozdrawiam
    Marta

  • 4. Data: 2004-10-03 17:31:13
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Ktos szuka biura??;-) Jesli Katowice albo Zawiercie mam swietna oferte
    cenowa;-) ksiegowosc+tlumaczenie z jez.niemieckiego
    gg3591527
    pozdr.
    Krzysztof J.

  • 5. Data: 2004-10-03 17:55:16
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ktos szuka biura??;-) Jesli Katowice albo Zawiercie mam swietna oferte
    > cenowa;-) ksiegowosc+tlumaczenie z jez.niemieckiego
    > gg3591527

    sama ksiegowosc czy doradztwo tez?

  • 6. Data: 2004-10-04 07:47:41
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > sama ksiegowosc czy doradztwo tez?

    Mam swiadectwo MF wiec oficjalnie nie moge doradzac ale bez doradztwa to co
    to by bylo za prowadzenie ksiegowosci. Poza tym wspolpracuje z 2 bieglymi i
    bardziej skomplikowane zagadnienia konsultuje z nimi.
    pozdr.
    Krzysztof J.

  • 7. Data: 2004-10-04 11:02:12
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > to by bylo za prowadzenie ksiegowosci. Poza tym wspolpracuje z 2 bieglymi
    > bardziej skomplikowane zagadnienia konsultuje z nimi.

    nie dzieki za takie uslugi:)

  • 8. Data: 2004-10-04 13:20:01
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    "grzess" <k...@w...pl> wrote in message
    > co
    > >
    > nie dzieki za takie uslugi:)

    Hm.... dziwne troche, nie rozumie co ma znaczyc "za takie uslugi" swiadectwo
    chyba upowaznia do uslugowego prowadzenia ksiegowosci i chyba potwierdza
    kompetencje osoby ktora je posiada(moze sie myle), a odnosnie konsultacji
    chyba kazdy ksiegowy konsultuje sie z kims jesli nie jest czegos pewien.;-)
    pozdr.
    KJ

  • 9. Data: 2004-10-04 13:30:10
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > kompetencje osoby ktora je posiada(moze sie myle), a odnosnie konsultacji
    > chyba kazdy ksiegowy konsultuje sie z kims jesli nie jest czegos

    nie mam zastrzezen co do kompetncji, czy kwalifikacji a do sposobu
    pozyskiwania klientow
    zle widziane tego typu reklamy tutaj na grupie
    prosze o tym pamietac
    pozdrawiam
    grzess

  • 10. Data: 2004-10-04 14:00:19
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    > pozyskiwania klientow
    > zle widziane tego typu reklamy tutaj na grupie

    A no to chyba ze tak ;-) no i nie wiedzialem .
    pozdr.
    KJ