  • 31. Data: 2007-10-03 19:45:27
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 14:04
    > (autor Sowiecki Agent
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe00gl$k3c$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ze strony dresów? No cóż....

    > Tym, że TVN to nie dresy. Również zagrożenie, ale innego rodzaju. Nie bardzo
    > rozumiem do czego zmierzasz.

    zmierzam do tego by ci wytlumaczyc iz wsrod kazdego srodowiska znajduja
    sie pojeby, ty chcesz karac za styl. Agresywny chlopak w dresie t
    bandyta a nie dresiarz.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 33. Data: 2007-10-03 20:44:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 16:58:35 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > dla takich osob est nieistotny dopki dopty nie maja z ta osoba zadnego
    > emocjonalnego zwiazku, to typowa moralnosc aklego. Goraco polecam
    > "Jestem Niewinny" na mojej stronie www.zbigniewziobro.org , tam sa
    > dosc ciekawe statystyki.

    Co do tych statystyk:

    "
    rok 1990 -16.217
    rok 1991 -17.094
    rok 1992 -17.715
    rok 1993 -21.034
    rok 1994 -23.574
    rok 1995 -26.858
    rok 1996 -26.257
    rok 1997 -30.063
    rok 1998 -34.225

    czyli jak widać od 1990 roku wzrosło o 18, 008

    A teraz spójrzmy co się zaczęło dziać w momencie gdy kodeks zaczął
    obowiązywać tj w 1998 roku.

    rok 1999 - 44.775
    rok 2000 - 53.533
    rok 2001 - 49.862
    rok 2002 - 47.808
    rok 2003 - 51.688
    rok 2004 - 48.636
    rok 2005 - 42.150
    rok 2006 - tutaj jeszcze nie ma ale jestem przekonany, że zostanie
    zachowana ciagłość.
    "

    Nowy kodeks karny działał od 98r. Twierdzisz że zadziałał. BO zachamował
    trend wzrostowy.
    Ja powiem że zajebiście zahamował - w pierwszym roku o -10000, wkolejnym o
    -9000,
    i w efekcie przestępcy tak trzęśli portkami i wpadli w taki tręd spadkowy,
    że w 2005r było 8k
    więcej przestępstw niż w 98r, mimo że sterta przestępców siedziała już w
    UK.
    No brawo. To się nazywa "porażająca logika" ;)

  • 34. Data: 2007-10-03 21:23:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 21:45
    wasz znak: <fe0rgb$dcp$1@inews.gazeta.pl>):

    > zmierzam do tego by ci wytlumaczyc iz wsrod kazdego srodowiska znajduja
    > sie pojeby, ty chcesz karac za styl.

    No jak styl zagraża memu zdrowiu....

    > Agresywny chlopak w dresie t
    > bandyta a nie dresiarz.

    No i takiego bandytę chcesz chwalić?
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 35. Data: 2007-10-03 21:24:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 21:46
    wasz znak: <fe0rhd$dcp$2@inews.gazeta.pl>):

    > karzemy za czyny nie za wyglad, czy sposob bycia. CZasy sredniowiecza
    > minęly.

    Co znaczy ,,sposób bycia''? Przecie mówimy o czynach....
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 36. Data: 2007-10-04 07:19:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

> [...]
    > UK.
    > No brawo. To się nazywa "porażająca logika" ;)

    wez ty sie nie osmieszaj, ile bys chcial zeby w ciagu roku spadlo? skoro
    sie porownuje wzrost przestepstw biorac na wykres kilka lat to spadek
    tak samo powinno sie brac. Zreszta nie o to chodzilo w tekscie, wlasnie
    pokazalesze nawet ze zrozumeiniem przecytac nie potrafisz. Tu chodzilo
    zastosowanie rozumowania Ziobry:

    "Ano to, że w momencie wprowadzenia nowego rozwiązania trend wzrostowy
    liczby popełnianych przestępstw rozbójniczych uległ zmniejszeniu, w
    okolicach roku 2003 ustał, o od 2004 roku rozpoczął sie wyraźny 'trend'
    spadkowy, czyli jeżeli sie przyjmie za prawidłowe rozumowanie ministra,
    mianowicie iż wysokość kar oraz fakt ich zawieszania wpływa na liczbę
    popełnianych przestępstw to musze drogiego Prokuratora Generalnego
    rozczarować. Albo człowiek nie potrafi logicznych wniosków wysuwać, albo
    manipuluje ludźmi ( obrażając przy tym wybitnych profesorów). Ponieważ
    wówczas wynikałoby z tego, że kodeks karny z 1997 roku doprowadził do
    obniżenia liczby popełnianych przestępstw a więc spełnił swoje zadanie
    więc podwyższanie kar oraz wprowadzanie sprzecznych z konstytucją sądów
    24 godzinnych jest bezcelowe i robione pod publikę (w innym artykule
    zostanie omówione i wykazana sprzeczność) ."

    tak na marginesie lepiej sie ustosunkuj do tego 'nikt za niewinnosc nie
    siedzi' i do statystyk ktore zamiescilem, bo to ma scisly zwiazek z
    tematem kary smierci ktory zarzuciles.

    P.

  • 37. Data: 2007-10-04 07:54:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 21:45
> [...]

    w ktorym miejscu pochwalilem?
    Bandyte trzeba karac za wyrzadzone przez niego przestepcze czyny, anie
    za to kim jest, dlatego tylko ze w oczach frustratow tacy ludzie moga
    popelnic takie czyny.

  • 38. Data: 2007-10-04 07:55:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe0rhd$dcp$2@inews.gazeta.pl>):

    > Co znaczy ,,sposób bycia''? Przecie mówimy o czynach....

    nie, ty napisales o subkulturze a nie konkretnych czynach. Tak jakbys
    chcial karac skinow za to ze sa skinami czy matealowcow bo jakis moher
    dostaje ze strachu gesiej skorki gdy obok nich przechodzi.

  • 39. Data: 2007-10-04 08:51:20
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Ok, wygrałeś. eot.

  • 40. Data: 2007-10-04 12:27:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 09:54
    wasz znak: <fe2677$5ii$1@inews.gazeta.pl>):

    > w ktorym miejscu pochwalilem?
    > Bandyte trzeba karac za wyrzadzone przez niego przestepcze czyny, anie
    > za to kim jest, dlatego tylko ze w oczach frustratow tacy ludzie moga
    > popelnic takie czyny.

    No to chyba się nie rozumiemy.... Ja mówię o dresach jako o subkulturze
    przestępczej. Znane mi dresy mają wyroki albo ich nie mają z powodu
    wadliwego systemu prawnego lub braku wystarczająco mocnych dowodów. Ale
    generalnie są to członkowie subkultury przestępczej i z definicji są źli i
    społecznie szkodliwi.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl