  • 11. Data: 2005-04-20 08:41:57
    Temat: Re: Nie chcę jednak ryczałtu
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Dariusz Stefan napisał(a):
    > Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w
    > wiadomości news:d43shm$bch$1@inews.gazeta.pl...

    > niestety źle zrozumiałeś, sam PKD to za mało...
    > przeczytaj jeszcze art. 8.1.3e, i po prostu "uświadcz" usługę...
    > potem zawiadom US że w związku z .... zmieniam formę ...

    OK, ale w jakiej kolejnosci mam calosc zrobic zeby nie bylo zgrzytow?

    a) PKD, uswiadczenie, zgloszenie do US
    b) uswiadczenie, PKD, US

    Do mariposa: 50zl :) Mi wlasciwie bez roznicy bo i tak juz sie
    dowiedzialem, ze musze sobie dopisac costam innego.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2005-04-20 11:26:31
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    > OK, ale w jakiej kolejnosci mam calosc zrobic zeby nie bylo zgrzytow?
    >
    > a) PKD, uswiadczenie, zgloszenie do US
    > b) uswiadczenie, PKD, US

    IMHO w tym samym dniu wystawiasz FV, składasz wniosek do gminy
    i oświadczenie do US...

    pozdr. Darek SP2BZW

  • 13. Data: 2005-04-20 12:57:42
    Od: "nocnyMarek" <n...@g...pl>

    |<onrad <b...@j...bardziej.trendy> napisał(a):

    > Do mariposa: 50zl :) Mi wlasciwie bez roznicy bo i tak juz sie
    > dowiedzialem, ze musze sobie dopisac costam innego.

    to skorzystaj z okazji
    i podopisuj co Ci jeszcze do głowy przyjdzie,
    w ten sposób może zaoszczędzisz kolejne pięćdziesiątki

    dla przykładu:

    22.15.Z Działalność wydawnicza pozostała
    22.22.Z Działalność poligraficzna pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana
    22.24.Z Działalność usługowa związana z przygotowaniem druku
    22.25.Z Działalność graficzna pomocnicza
    22.33.Z Reprodukcja komputerowych nośników informacji
    30.01.Z Produkcja maszyn biurowych
    30.02.Z Produkcja komputerów i pozostałych urządzeń do przetwarzania
    informacji
    31.20.A Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii
    elektrycznej, z
    wyłączeniem działalności usługowej
    31.20.B Działalność usługowa w zakresie instalowania, naprawy i konserwacji
    elektrycznej aparatury rozdzielczej i sterowniczej
    31.62.A Produkcja sprzętu elektrycznego, gdzie indziej niesklasyfikowana, z
    wyłączeniem działalności usługowej
    31.62.B Działalność usługowa w zakresie instalowania, naprawy i konserwacji
    sprzętu
    elektrycznego, gdzie indziej niesklasyfikowana
    36.63.Z Produkcja wyrobów pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana
    45.25.E Wykonywanie specjalistycznych robót budowlanych, gdzie indziej
    niesklasyfikowanych
    45.31.D Wykonywanie pozostałych instalacji elektrycznych
    45.34.Z Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych
    51.84.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
    51.85.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych oraz mebli
    biurowych
    51.86.Z Sprzedaż hurtowa części elektronicznych
    51.87.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń dla przemysłu, handlu
    i nawigacji
    51.90.Z Pozostała sprzedaż hurtowa
    52.11.Z Sprzedaż detaliczna w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą
    żywności,
    napojów i wyrobów tytoniowych
    52.12.Z Sprzedaż detaliczna pozostała w niewyspecjalizowanych sklepach
    52.44.Z Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i artykułów użytku
    domowego, gdzie indziej niesklasyfikowana
    52.45.Z Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego,
    artykułów radiowo- telewizyjnych i instrumentów muzycznych
    52.48.A Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów oraz
    sprzętu
    telekomunikacyjnego
    52.48.B Sprzedaż detaliczna sprzętu optycznego, fotograficznego oraz
    precyzyjnego
    52.48.C Sprzedaż detaliczna zegarów, zegarków oraz biżuterii
    52.48.D Sprzedaż detaliczna artykułów sportowych
    52.48.E Sprzedaż detaliczna gier i zabawek
    52.48.F Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów
    52.48.G Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w wyspecjalizowanych
    sklepach, gdzie indziej niesklasyfikowana
    52.61.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej
    52.63.A Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią sklepową
    52.63.B Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią sklepową, gdzie
    indziej niesklasyfikowana
    52.72.Z Naprawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
    52.74.Z Naprawa artykułów użytku osobistego i domowego, gdzie indziej
    niesklasyfikowana
    60.24.B Transport drogowy towarów pojazdami uniwersalnymi
    63.21.Z Działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
    65.23.Z Pośrednictwo finansowe pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane
    67.13.Z Działalność pomocnicza finansowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
    67.20.Z Działalność pomocnicza związana z ubezpieczeniami i funduszami
    emerytalno-rentowymi
    70.32.Z Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
    71.33.Z Wynajem maszyn i urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego
    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała
    72.30.Z Przetwarzanie danych
    72.40.Z Działalność związana z bazami danych
    72.50.Z Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących i sprzętu
    komputerowego
    72.60.Z Działalność związana z informatyką, pozostała
    74.12.Z Działalność rachunkowo-księgowa
    74.13.Z Badanie rynku i opinii publicznej
    74.14.A Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i
    zarządzania
    74.14.B Zarządzanie i kierowanie w zakresie prowadzenia działalności
    gospodarczej
    74.30.Z Badania i analizy techniczne
    74.40.Z Reklama
    74.81.Z Działalność fotograficzna
    74.82.Z Działalność związana z pakowaniem
    74.85.Z Działalność związana z tłumaczeniami i usługami sekretarskimi
    74.87.A Działalność związana z organizacją targów i wystaw
    74.87.B Działalność komercyjna pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana
    92.34.Z Działalność rozrywkowa pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana
    92.72.Z Działalność rekreacyjna pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana
    93.05.Z Działalność usługowa pozostała, gdzie indziej niesklasyfikowana