  • 1. Data: 2005-04-19 14:43:00
    Temat: Nie chcę jednak ryczałtu
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    witam

    Założyłem DG i wybrałem ryczałt. Chciałbym jednak przejsć na podatek
    progresywny. Czy są ku temu jakieś ograniczenia? Dodam, że mam DG od
    tygodnia; moze jest jakis wymog ze zmiane podatku moge dokonac dopiero
    po miesiacu...

    I jeszcze, czy zgloszenie takiej zmiany bedzie mnie cos kosztowalo?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2005-04-19 17:14:51
    Temat: Re: Nie chcę jednak ryczałtu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > progresywny. Czy są ku temu jakieś ograniczenia? Dodam, że mam DG od
    > tygodnia; moze jest jakis wymog ze zmiane podatku moge dokonac dopiero

    Formę opodatkowania wybiera na dany rok podatkowy.
    Teoretycznie zatem zmiany mógłbyś dokonać od nowego roku.
    Jeśli jednak wyboru ryczałtu dokonałeś świadomie :-), to czytając
    ponownie ustawę dostrzeżesz wyjście w art 22.

    > I jeszcze, czy zgloszenie takiej zmiany bedzie mnie cos kosztowalo?

    Nie. Tylko biurokratyczne papierki.

  • 3. Data: 2005-04-19 17:46:51
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "|

    > witam
    >
    > Założyłem DG i wybrałem ryczałt.

    ;))) No coż, czasem sie przytrafi i takie nieszczescie ;)

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 4. Data: 2005-04-19 18:49:19
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    cef napisał(a):
> [...]
    > Jeśli jednak wyboru ryczałtu dokonałeś świadomie :-), to czytając
    > ponownie ustawę dostrzeżesz wyjście w art 22.

    Ale jakiej ustawy? Na mysl mi przychodzi ustowa o podatku od towarow i
    ustaw, ale to chyba nie to (art 22 jest o miejscu dostarczenia towaru)
    :) Prosze o konkrety :)

  • 5. Data: 2005-04-19 18:53:27
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    |<onrad napisał(a):
    > Ale jakiej ustawy? Na mysl mi przychodzi ustowa o podatku od towarow i
    > ustaw,

    tfu ;)

  • 6. Data: 2005-04-19 20:14:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    > tfu ;)

    Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym
    od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne

  • 7. Data: 2005-04-19 20:34:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    > tfu ;)

    :-)
    Już przejrzałem posty z kilku ostatnich dni.

  • 8. Data: 2005-04-19 21:17:40
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    cef napisał(a):
    > Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym
    > od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne

    Dzieki. Ale dla pewnosci czy dobrze zrozumialem: mam isc do UM wpisac
    sobie nowy PKD, ktory nie moze byc rozliczany ryczaltem, tak? :) I potem
    do US aby zmienic dane

  • 9. Data: 2005-04-19 21:37:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "|

    > Dzieki. Ale dla pewnosci czy dobrze zrozumialem: mam isc do UM wpisac
    > sobie nowy PKD,

    To powiesz nam potem ile si eplaci za aktualizacje ;)
    100 czy 50 zeta ;)

  • 10. Data: 2005-04-19 23:30:28
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    > Dzieki. Ale dla pewnosci czy dobrze zrozumialem: mam isc do UM wpisac sobie nowy
    PKD, ktory nie
    > moze byc rozliczany ryczaltem, tak? :) I potem do US aby zmienic dane

    niestety źle zrozumiałeś, sam PKD to za mało...
    przeczytaj jeszcze art. 8.1.3e, i po prostu "uświadcz" usługę...
    potem zawiadom US że w związku z .... zmieniam formę ...

    pozdr. Darek SP2BZW