  • 31. Data: 2008-12-17 19:55:53
    Temat: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 18:03:59 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Mówię o tym, kto się pojawia na allegro po wpisaniu w wyszukiwarce
    > adresu email. To najlepsza baza do sprawdzania ludzi i szukania o nich
    > informacji :)

    No to już wiesz z kim handlować, niedługo będę znowu jakieś
    prywatności wyprzedawał :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 32. Data: 2008-12-22 09:59:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    WAM pisze:

    > Ja spotykam sie dosc czesto w przypadku d.g. Wiele ludzi tak chce
    > faktury, wiec im tak wystawiam. Jak sie dopominam o nazwisko to mowia
    > ze nie trzeba ;)

    Fajnie jest jak jakiś pracownik mówi że nazwiska właściciela nie poda bo
    szef nie pozwala.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 33. Data: 2008-12-22 11:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2008, Maddy wrote:

    > Fajnie jest jak jakiś pracownik mówi że nazwiska właściciela nie poda bo szef
    > nie pozwala.

    ROTFL... niezłe :)
    Swoją drogą, przypomina mi się "problem taksówkowy" przy wprowadzaniu
    kas rejestrujących. Taksiarze też nie kojarzyli że mają obowiązek
    podawania adresu zamieszkania.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2008-12-29 09:05:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 12:07
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812221206061.3780@quad>):

    > ROTFL... niezłe :)
    > Swoją drogą, przypomina mi się "problem taksówkowy" przy wprowadzaniu
    > kas rejestrujących. Taksiarze też nie kojarzyli że mają obowiązek
    > podawania adresu zamieszkania.

    Bo swoją szosą, jedno i drugie jest dość kontrowersyjne. Wieziesz takiego
    dresika, w ryja możesz dostać na miejscu, a jakby tego mało -- dostaje twój
    adres na tacy...

    Co do przykładu Maddy, to również nie każdy właściciel może chcieć, żeby mu
    klienci tyłek zawracali. Możliwe, że zarządza dużym przedsiębiorstwem i ma
    od tego ludzi, żeby załatwiali sprawy klientów.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 35. Data: 2008-12-29 12:32:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Dec 2008, Tristan wrote:

    > Co do przykładu Maddy, to również nie każdy właściciel może chcieć, żeby mu
    > klienci tyłek zawracali. Możliwe, że zarządza dużym przedsiębiorstwem i ma
    > od tego ludzi, żeby załatwiali sprawy klientów.

    Jak "ma od tego ludzi" to ma również możliwość założenia spzoo/SA
    w której FORMALNIE przekazuje uprawnienia do zarządzania, samemu
    zrzekając się zarówno odpowiedzialności jak i zobowiązań.
    W DG OF to on (właściciel) wykonuje wszystkie funkcje, a że robi
    to *również* przez pełnomocników - to jego sprawa.
    Jego <baczność!> *osobistej* <spocznij> odpowiedzialności to nie
    umniejsza.

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2008-12-29 13:17:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 29 grudzień 2008 13:32
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812291329060.404@quad>):

    > Jak "ma od tego ludzi" to ma również możliwość założenia spzoo/SA

    Sam przekonywałeś, że zoo jest be i że DG OF jest fajniejsza :D

    BTW: A czy przy zoo nie ma danych właścicieli?
    BTW2: Spółka oznacza spółkowanie
    BTW3: ,,ma ludzi'' może oznaczać, że jest właściciel + ludź.

    > w której FORMALNIE przekazuje uprawnienia do zarządzania, samemu
    > zrzekając się zarówno odpowiedzialności jak i zobowiązań.

    Nie chodzi o zrzekanie się zobowiązań, a o wizytę dresa, co mu się dowóz
    taksówką nie spodobał. Wg mnie obecne przepisy są bez sensu i służą, żeby
    dojebać przedsiębiorcy. Wg mnie przedsiębiorca powinien mieć możliwość
    podania adresu innego niż zamieszkania i utajnienia swoich danych. A dla
    ochrony klienta wystarczyło by uznać za skuteczne dostarczanie pozwu na
    nazwę+adres siedziby.

    > Jego <baczność!> *osobistej* <spocznij> odpowiedzialności to nie
    > umniejsza.

    Ale ja nie mówię o umniejszaniu odpowiedzialności, ale o ochronie
    prywatności. Jak właściciel, to nie ma prawa do prywatności? A jego
    rodzina? Po co klientowi taksówki dane osobowe kierowcy? I nie mów, że do
    pozwu, bo oceniam logicznie, a nie w chorych prawnych rozwiązaniach
    nadających się do wymiany.

  • 37. Data: 2008-12-29 23:37:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Dec 2008, Tristan wrote:

    > Nie chodzi o zrzekanie się zobowiązań, a o wizytę dresa, co mu się dowóz
    > taksówką nie spodobał.

    A czymże innym to jest, jeśli nie reklamacją?

    > Ale ja nie mówię o umniejszaniu odpowiedzialności, ale o ochronie
    > prywatności. Jak właściciel, to nie ma prawa do prywatności?

    Ma mniejsze niż osoba nie prowadząca DG, nie posiadająca nieruchomości
    (rejestr również jest jawny) itede.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2009-01-03 21:52:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 30 grudzień 2008 00:37
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812300036310.3420@quad>):

    > A czymże innym to jest, jeśli nie reklamacją?

    No cóż... Może to wynika z tego, że jestem tylko półkrwi polakiem, ale mam
    inne wyobrażenie o reklamacjach.

    > Ma mniejsze niż osoba nie prowadząca DG, nie posiadająca nieruchomości
    > (rejestr również jest jawny) itede.

    No właśnie. A powinien mieć takie same. DG powinna być odseparowana od życia
    prywatnego.