  • 21. Data: 2005-01-05 11:22:58
    Temat: Re: Nazwa firmy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > [...]
    >
    > "Poza twoimi dziedzinami" - IMO oczywiście.
    > Tylko KONKRETNY znak (lub formę graficzną) można zastrzec, a nie
    > "dowolną zawierającą napis Cola" :)

    no tak ale jak bym mial zastrzezone nazwe Cola to juz nie mozna sobie
    zadnego zrobic z tym napisem :)
    a sam znak jako taki jest chroniony przez prawo autorskie :-)

    P.

  • 22. Data: 2005-01-05 12:27:13
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > ...nic...

    Nie takie nic. Praktycznie ukradli mu domenę.

    > A "im" (tym od ziółek) albo się znudziło - albo za "satysfakcjonującą
    > kwotę" sprzedali domenę temu innemu Microsoftowi ;)

    Nie. Przeczytaj http://hacking.pl/news.php?id=4146

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 23. Data: 2005-01-05 13:10:07
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Nie takie nic. Praktycznie ukradli mu domenę.

    Wadziłbym się.
    A niech se robią łindołsy pod marką "Microsoft".
    A ja chce robić system konkurencyjny pod marką "microsoft.pl"
    Przy czym oba człony domeny są nierozłączne i będą występowały
    w logo. "Microsoft" jest zastrzeżony, ale czy "microsoft.pl" od
    razu też należy do giganta z Redmont? Nie wierzę.

  • 24. Data: 2005-01-05 13:55:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    > Nie takie nic. Praktycznie ukradli mu domenę.
    > Nie. Przeczytaj http://hacking.pl/news.php?id=4146

    Szkoda, że linki do wyroków prowadzą w maliny...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2005-01-05 14:59:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w logo. "Microsoft" jest zastrzeżony, ale czy "microsoft.pl" od
    > razu też należy do giganta z Redmont? Nie wierzę.

    tresc domeny to microsoft, pl "koncowka" , co innego
    jakby domena brzmiala microsoftpl.com

    P.

  • 26. Data: 2005-01-05 22:59:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2005, Piotr KUCHARSKI wrote:
    [...]
    >+ Nie takie nic. Praktycznie ukradli mu domenę.

    ...ups... to ja nie wiedziałem :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)