  • 1. Data: 2005-04-06 12:25:11
    Temat: Na przemian ZUS i KRUS ??
    Od: "I< r z y s i e I<" <dj-okey@wp(usun).pl>

    Przypusćmy, że kilka lat byłem ubezpieczony w ZUS'ie (z tyt. prow. dział.
    gosp.)
    następnie w krusie (jako rolnik). Kto w takim razie nalicza emeryturę ?
    Chyba nie można otrzymywać emerytury, lub renty z obu isstytucji ?
    A jeżeki składki są łączone to w jaki sposób.

    dzieki, krzysiek

  • 2. Data: 2005-04-06 20:44:10
    Temat: Re: Na przemian ZUS i KRUS ??
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >Chyba nie można otrzymywać emerytury, lub renty z obu isstytucji ?
    >A jeżeki składki są łączone to w jaki sposób.

    http://tinyurl.com/46lxg
    może coś pomoże

    --
    pozdrawiam