  • 11. Data: 2006-08-18 09:39:39
    Temat: Re: NIP-3 osobisty rachunek bankowy a podstawa prawna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@k...ODSPAMIACZ.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W NIP-3 należy podać dane posiadacza rachunku, więc zgodnie z prawdą
    > podałem swoje dane i raczej to przede wszystkim miało wpływ na reakcję
    > urzędnika.

    dokładnie tak. Jezeli twój Us nie wymaga potwierdzenia numeru rachunku
    umowa z bankiem to wypełnij nip jeszcze raz i podaj jakis swój inny numer
    rachunku a jako wlasciciela wpisz tesciowa.

    > Jeśli ichni system jest jednolity dla całego kraju, to
    > sytuacja, o której piszesz, być może rzeczywiście również jakiś wpływ
    > miała, ale wydaje mi się, że raczej mniejszy. Jeśli każdy US ma swoją
    > oddzielną bazę danych - na pewno podanie tego samego rachunku nie miało
    > znaczenia, bo o ile województwo to samo, to ze względu na miejsce
    > zamieszkania inny jest US teściowej, a inny mój.

    kazdy US ma swoja baze. Jest baza centralna ale w niej sa tylko dane
    podatników i do niej maja dostep tylko nielicznie (zdaje sie ze sie to
    serce nazywa). Numery rachunków przechowuja US wiec jezeli ty podlegasz pod
    inny to jedynym problemem było wpisanie prawdziwej informacji o posiadaczu
    konta. Swoja droga - skoro mozna podac tylko sowje onto to po co rubryka:
    posiadacz konta? To chyba jednak jest pewna niekonsekwencja?

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"