  • 11. Data: 2010-04-20 06:01:43
    Temat: Re: NIP-3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ja zasugerowałem pytającemu pisemko które być może pomoże uniknąć
    > tego co wyżej opisujesz.

    ale jednoczesnie uczysz urzedników, ze bedziesz składał tony niepotrzebnych
    dokumentów zeby pani Kazia odnotowała w *swoich* aktach.
    I dajesz przyzwolenie, ze nastepnym razem, jak cos pani Kazi bedzie sie nie
    zgadzac, to tez polecisz z pisemkiem, bo przeciez pani Kazia sama nie
    wyjasni sobie z innym urzedem.
    Pytanie - czy odpowiedzenie na ewentualne pytania przez telefon to wiekszy
    problem, niz wysanie pisma?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 12. Data: 2010-04-20 11:18:21
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 19.04.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > Pisemnie, czyli zlozyłes odpowiedniego NIPa?
    nip plus oswiadczenie ze z miesiacem takim a takim ryczalt bedzie wplacany do
    us jezyce ;)

    > Otrzymujac takie wezwanie (choc pewnie wysłali na stary adres wic nawet go
    > nie otrzymałes... :) zadzwoniłbym i przekazał informację, gdzie mają szukać
    > twoich aktualnych dokumentów.
    Przyszedl na nowy adres, z nowego urzedu. Nie domyslili sie ze skoro sie
    przeprowadzilem z dniem powiedzmy 1 czerwca, to skladki do czerwca oplacalem w
    starym urzedzie. Mimo iz wspomnialem o tym przy zdawaniu pit-28 (standardowo
    sprawdzaja czy wplacone zaliczki sie zgadzaja) - i zaznaczyli to na picie.

    Telefon oczywiscie wystarczyl. Z informacja ze mam _potwierdzenie_ wplyniecia
    do US oswiadczenia o zmianie US.

    Ale automatycznie to kuleje obieg dokumentow nawet w jednym US.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 13. Data: 2010-04-20 21:01:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej 'The Undefined' Dopierała u...@p...org ...

    > Ale automatycznie to kuleje obieg dokumentow nawet w jednym US.

    cóz, inaczej ich nie nauczymy :)