  • 1. Data: 2004-01-06 07:47:02
    Temat: NIP-1
    Od: "TR" <r...@p...onet.pl>

    W części B.5 "OSOBISTY RACHUNEK BANKOWY" nie mam wpisanego rachunku
    osobistego,
    W części C.5. "RACHUNKI BANKOWE ZWIĄZANE Z PROWADZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ
    GOSPODARCZĄ"
    mam wpisane konto firmowe.
    Czy zwrot podatku dochodowego nastąpi na konto firmowe?
    Nie chcę aby pieniążki przesłano mi pocztą.

  • 2. Data: 2004-01-06 09:25:30
    Temat: Re: NIP-1
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik TR r...@p...onet.pl ...

> [...]
    > mam wpisane konto firmowe.
    > Czy zwrot podatku dochodowego nastąpi na konto firmowe?
    > Nie chcę aby pieniążki przesłano mi pocztą.

    Zapytaj w swoim US, ale z tego co wiem, to w moim US np. nie wyslali by ci
    automatycznie. Ale jak dolaczysz taka prosbe do PIT lub napiszesz to na PIT
    w uwagach to powinni bez problemu wysłać.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 3. Data: 2004-01-13 14:55:43
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > mam wpisane konto firmowe.
    > Czy zwrot podatku dochodowego nastąpi na konto firmowe?
    > Nie chcę aby pieniążki przesłano mi pocztą.

    Kurdelebele
    Po wypowiedzi wnoszę ........, żę to chyba prowadzisz działalność
    gospodarczą a w NIP - 2 ..... pkt B9 poz. 45 nie zaznaczył ptoka,.krzyżyka
    ???? Ja to zrobiłem i nie martwię się.

    pozdrawiam
    fart