  • 11. Data: 2004-09-21 11:05:15
    Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLLA
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Janusz,

    > "Nie przeginaj" pisze sie oddzielnie. Przypuszczam, ze gdyby na moim miejscu
    > byla Maddi (nasz ekspert od jezyka polskiego) zaraz przywalilaby jakis
    > stosowany komentarz.

    Mam stosowniejszy dla ciebie: *PLONK*

    Tłumaczenie dla niekumatych lamerów: jest to onomatopeja (sprawdź w
    słowniku) ukazująca odgłos klocka wpadającego we właściwe miejsce.
    Bywa też tłumaczona jako: Pier[autocensopred]y Lamer Opuścił Naszą
    Kompanię.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2004-09-21 11:07:54
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > słowniku) ukazująca odgłos klocka wpadającego we właściwe miejsce.
    > Bywa też tłumaczona jako: Pier[autocensopred]y Lamer Opuścił Naszą

    Kazdy mysli to co chce.

  • 13. Data: 2004-09-21 11:12:04
    Temat: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ > Rozumiem że można mieć jaką-taką orientację w temacie (czyli NIE
    >+ > być lamerem) i machnąć się przy czymś o rząd wielkości, można
    [...]
    >+ Po pierwsze znam przynajmniej kilka przepisow prawnych, ktore uwazam za
    >+ bezsensowane,

    Zgoda.

    >+ jeszcze jednego wiecej nie zdziwiloby mnie szczegolnie). Po drugie, brak
    >+ wiedzy (nawet PODSTAWOWEJ) jest wystarczajacym powodem aby ta wiedze
    >+ zdobywac w kazdy dostepny sposob.

    Zgoda. Pochwalam.

    >+ Po trzecie, nie ma glupich (lamerskich) pytan,

    Możesz mi wyjaśnić od kiedy "głupi" == "lamerski" ??

    Poproszę o źródłosłów, bo ja z językologii lamerem jestem :> i byłem
    przekonany że pochodzi toto od angielskiego "ułomny, wadliwy".

    Jak wyjasnienie do pytania wskazuje że pytający nie ma pojęcia
    o co spytał - to to jest WADLIWIE POSTAWIONE pytanie. IMO.

    Ale widać coś źle rozumiem.

    >+ sa tylko glupie i lamerskie odpowiedzi

    Oświeć mnie w sprawie słowa "lamerski" wobec tego - najlepiej
    jakoś naukowo, cała grupa się poczuje pewnie dowartościowana... ;)

    >+ (tlumaczac inaczej - jezeli
    >+ uwazasz ze pytanie faktycznie jest 'lamerskie',

    Tak.

    >+ masz wszelkie prawo na nie nie odpowiedziec,

    Pytanie padło z użyciem narzędzia nazywanego grupą
    *dyskusyjną*. Trudna sprawa.... nie podyskutować... ;>

    >+ ale nie masz prawa z gory zakladac ze ten kto je zadaje
    >+ robi robi to z lenistwa

    IMO mam prawo stwierdzać że ktoś popełnia błąd gruby.
    Bo twój post ("ten drugi") IMHO *wyklucza* konieczność
    "zakładania".

    Coś jeszcze: staraj się nie traktować wszystkich grupowiczów
    którzy "się czepiają" jako CAŁOŚCI. Każdy czepia się o co chce
    co możesz odebrać jako "atak na siebie" - zmasowany, zaplanowany
    itp. - ale to raczej błędne założenie :]

    Niniejszym uprzejmie proszę o wskazanie posta w którym zarzuciłem
    ci lenistwo - data, msgid albo coś podobnego... ;]

    >+ albo braku checi do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi).

    Y tam, JAKĄŚ chęć wyraziłeś pisząc na grupę, tego na razie ;)
    się nie czepiałem. Tego iż potraktowałeś tekst "na czyjejś stronie"
    jako obowiązujący - też nie (z jednej strony trudno przypuszczać
    że ktoś wprowadzi czytającego w błąd, z drugiej... czytając
    czyjeś strony trzeba to mieć na uwadze, z trzeciej - piszący
    pewnie wielu rzeczy się spodziewał lub mógł spodziewać, ale
    RACZEJ NIE wątpliwości merytorycznej w tym miejscu !!).

    Na razie to ja mam dwa pytania :) bo samodzielne szukanie co
    miałeś na myśli z "lamerem" i "lenistwem" mi nie wychodzi ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 14. Data: 2004-09-21 11:15:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ [Cierpliwosc to wielka cnota, malo kto ja posiada]

    Każdy za to myśli że jest skromny :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 15. Data: 2004-09-21 11:19:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    > Każdy za to myśli że jest skromny :)

    Oczywiście! Na przykład ja jestem bardzo skromny i wcale się tym nie
    chwalę!

    MSPANC ;-)
    (C) nie pamiętam :-(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2004-09-21 11:25:15
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > Oj, to widać nie wiesz np. kto to był C.J. Lydick :>
    > Gość już nie żyje (polecam archiwa grupy comp.os.vms, gwarantuję
    > że był to fachowiec acz nie od podatków - bo od VMSa), bo tak to bym
    > ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)

    DOBRZE zatem....,

    Do wszystkich zainteresowanych.
    Szczerze przepraszam (rowniez Ciebie Maddy) i jeste mi przykro, ze swoimi
    pytaniami i dociekliwoscia doprowadzilem niektorych tu obecnych w stan
    "powyzszonej gotowosci" :).
    Nie taki byl moj zamiar. Na przyszlosc postaram sie przemyslec swoje pytanie
    przed zadaniem go na grupie.

    Czy tearaz kiedy pokajalem sie juz przed Wami pozwolicie mi laskawie
    pozostac na tej grupie ?

    Szczerze unizony
    Janusz

  • 17. Data: 2004-09-21 11:37:39
    Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 12:19 PM, Janusz wrote:

    > Ludzie denerwuja sie bo brak im cierpliwosci, nie dlatego ze przeczytali
    > troche tekstu na ekranie.

    Januszu, przyczepiłeś się do kropki jako przecinka czy też na odwrót -
    chociaż kontekstu wynikało (trzy zera) że jest to albo kwestia błędnej
    konwencji zapisu dziesiętnego albo pomyłka składającego tekst.

    Pominąłeś logikę ustawy - tj. że z kontekstu wynika (użyte
    sformułowania, zakres zagadnień, formy prawne przedsiebiorców których
    dotyczy) że nie chodzi o kwoty na poziomie kilkuset złotych miesięcznie.

    Sam popełniłeś błąd merytoryczny - pytając o zysk, a nie o przychód, co
    by znaczyło że firmy mające stratę nie muszą respektować ustawy - co
    świadczy o dużym dyletanctwie - być może, że dostałbyś odpowiedź
    merytoryczną, gdyby pytanie miało mniej perwersyjny charakter.

    W drugim poście uzywając słowa "zarabiać" podkreśliłeś, że pomylenie
    przychodu z zyskiem nie jest freudowską omyłką - więc się nie dziw, że
    jesteś informowany o fakcie, że ustawa o rachunkowości jest aktem
    prawnym dla wyrobionego czytelnika.
    Są tutaj z pewnością osoby, dla których mylenie przychodu z zyskiem ma
    całkiem wymierny kształt - bo taki pogląd miał np. ich kontrahent, tyle,
    że go ujawnił zbyt późno, np. dopiero na sali sądowej - więc mogą
    reagować alergicznie, gdy ktoś pyta niczym Jaś Fasola poskiego biznesu.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-09-25 19:09:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ Czy tearaz kiedy pokajalem sie juz przed Wami pozwolicie mi laskawie
    >+ pozostac na tej grupie ?

    A ktoś cię wyrzucał ?? I powiedz że *jest w stanie* ci nie pozwolić ?!
    Popatrz pozytywnie: to tylko tobie się czyjeś komentarze nie podobały :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)