  • 1. Data: 2005-10-25 07:43:47
    Temat: Mieszkanie sprzedane po 4 latach
    Od: "Jan Kowalski" <y...@t...pl>

    Sprzedaje mieszkanie ktore kupilem 4 lata temu. Chce wybudowac dom. Wiem ze
    musze w 2 lata wydac te kase aby nie placic 10%.
    Czy musze przedstawic w 2 lata rachunki za cala kase? Beda to rachunki tylko
    za material, czy US sie nie przyczepi? A co jesli nie bede mial rachunkow za
    czesc kwoty?

    Pzdr
    Jan

  • 2. Data: 2005-10-26 09:45:03
    Temat: Re: Mieszkanie sprzedane po 4 latach
    Od: "Darek_s" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze w 2 lata wydac te kase aby nie placic 10%.
    > Czy musze przedstawic w 2 lata rachunki za cala kase? Beda to rachunki

    Czy masz juz pozwolenie na budowę? Jeśli tak to US na pewno sie nie
    przyczepi do rachunków za materiał do budowy.

    > A co jesli nie bede mial rachunkow za czesc kwoty?

    Zapłacisz 10% od różnicy pomiędzy ceną sprzedaży mieszkania a sumą
    wszystkich faktur. Do tego doliczą odsetki liczone od dnia sprzedaży
    mieszkania do dnia rozliczenia się w US.
    Nie zapomnij w ciągu 2 tygodni od sprzedaży złożyć oświadczenia, że środki
    ze sprzedaży mieszkania przeznaczysz w ciągu 2 lat na inne cele
    mieszkaniowe.

    > Pzdr
    > Jan

    Darek