  • 1. Data: 2002-05-21 08:47:45
    Temat: Mala nadplata watu
    Od: "Janusz" <janftp@nospam_polbox.com>

    Z urzędu skarbowego dostalem pismo ze mam nadplate (VAT-7). Sprawdzilem i
    rzeczywiscie: deklaracje Vat-7 wypelnilem dobrze, wplacilem kwote o 20 zl.
    wieksza (przez roztargnienie przepisalem kwote z pierwszej strony deklaracji
    a nie z drugiej). Kwota jest mala, pismo skarbowki jest informacyjne w
    tresci; czy musze korygowac wplacona kwote ?

  • 2. Data: 2002-05-21 09:38:53
    Temat: Re: Mala nadplata watu
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > a nie z drugiej). Kwota jest mala, pismo skarbowki jest informacyjne w
    > tresci; czy musze korygowac wplacona kwote ?

    Moim zdaniem wystarczy, jeżeli w przyszłum miesiącu _zapłacisz_ o 20zł
    mniej niz wyjdzie Ci z deklaracji. W końcu nadpłata została
    stwierdzona przez sam US (zachowaj to pismo na wszelki wypadek) więc
    nie budzi wątpliwości. Na szczęście US to nie ZUS, rozliczają cię tak
    naprawdę "saldem" :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-21 11:22:15
    Od: "Marek_M" <m...@i...com.pl>

    A jak chcesz korygować. Przecież nie kwotę na deklaracji (przy założeniu że
    była prawidłowo sporządzona)
    Możesz albo zażądać zwrotu nadpłaty, albo zaliczyć na jakiś inny podatek
    płacony w tym samym US (pisemnie poinformować), albo zaliczyć na poczet
    następnego vat'u
    pozdrowienia
    mac

  • 4. Data: 2002-05-21 11:24:14
    Temat: Stawka za Zaleglosci
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Czy ktos pamieta stawke od zaleglosci podatkowych w 2002 ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-05-21 11:27:01
    Temat: Re: Stawka za Zaleglosci
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

    > Czy ktos pamieta stawke od zaleglosci podatkowych w 2002 ?
    > Boguslaw

    od (26.04.2002r) stawka odsetek za zwłokę od należności podatkowych wynosi
    25% w stosunku rocznym.
    Paragraf

  • 6. Data: 2002-05-21 11:28:32
    Od: "Marek_M" <m...@i...com.pl>