  • 11. Data: 2007-03-02 18:20:19
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej
    Od: Jaroslaw Ciupinski<k...@g...com>

    > I zapewne masz rację, bo stan obecny wynika chyba tylko z lenistwa
    > programistów - skoro mamy już magazyn, to wrzucimy do niego wszystko, a
    > że usługi tam trochę nie pasują to już sprawa drugorzędna :-)

    Oczywiscie mozna by bylo zrobic oddzielne elementy ("Magazyn" i "Zestawienie
    uslug"), ale czy to by cos zmienilo tak naprawde? ;) W tej chwili kazdy moze
    sobie wedle uznania albo przemieszac wszystko albo trzymac w osobnych magazynach.

    No tak czy inaczej, wydawalo sie nam, ze w ten sposob bedzie bardziej
    uniwersalnie i mniej zamieszania bedzie.

    Pozdrawiam

    Jaroslaw Ciupinski

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2007-03-02 22:50:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Jaroslaw Ciupinski napisał(a):
> [...]
    > No tak czy inaczej, wydawalo sie nam, ze w ten sposob bedzie bardziej
    > uniwersalnie i mniej zamieszania bedzie.
    Mnie to rozwiązanie nie przeszkadza, a że ma niewiele wspólnego z
    logicznym podejściem do takich 'rzeczy' jak usługi? No cóż - nasze prawo
    podatkowe też często ma niewiele z logiką wspólnego, a i tak z zapałem
    je stosujemy ;-)

    Hej, ludziska! Zdaje się, że zawitał do nas przedstawiciel 'leniwych
    programistów' ;-) Proponuję zgłosić od razu wszystkie zastrzeżenia do
    Małej Księgowości i może wzrosną szanse na poprawki. Wiem, wiem - my
    użytkownicy, to jesteśmy wredne świnie i nawet jak jest coś za darmo
    (czy może w cenie gazety, której tytułu nie wymienię, bo to byłaby
    reklama ;-)), to się czepiamy i żądamy poprawek ;-)

    Maciek

  • 13. Data: 2007-03-03 09:04:18
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > (czy może w cenie gazety, której tytułu nie wymienię, bo to byłaby
    > reklama ;-)), to się czepiamy i żądamy poprawek ;-)

    Posłusznie melduję, że wystarczy zgłosić błąd przez formularz z programu
    i jest to poprawiane - tak było z moim spostrzeżeniem o podwójnym
    odliczaniu zdrowotnego na PIT5 i PIT5L jeśli ktoś składa obydwa.

    Ale jak już mamy autora na grupie to mam pytanie jak w MKRP wystawić
    fakturę zaliczkową (to od biedy dałoby się załatwić odpowiednio
    zaksięgowaną fakturą usługową) gorzej, że nie widzę opcji wystawienia do
    takiej faktury zaliczkowej poprawnej faktury ostatecznej z poprawnym jej
    zaksięgowaniem do VAT (kwota dopłaty) i do dochodowego (cała kwota netto).

    pozdrawiam

    Tomek