  • 1. Data: 2009-04-21 07:05:45
    Temat: Mała Księgowość Rzeczpospolitej 2009
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Mam MK Rzeczpospolitej z 2008 (wcześniejsze zresztą też), niestety nie udało
    mi się kupić wersji z 2009 roku. W sklepie internetowym Rzeczpospolitej też
    nie znalazłem. Z chęcią zapłacę za ten program te kilka złotych, tylko skąd
    go wziąć???
    Dodatkowo teraz nie da się już zaktualizować online.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-04-21 07:07:49
    Temat: Re: Mała Księgowość Rzeczpospolitej 2009
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gsjrpp$nlu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > udało mi się kupić wersji z 2009 roku. W sklepie internetowym
    > Rzeczpospolitej też nie znalazłem. Z chęcią zapłacę za ten program te

    Stąd?
    http://www.allegro.pl/item614188005_mala_ksiegowosc_
    2009_rzeczpospolita_najtaniej.html

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-21 07:12:24
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 09:05:45 +0200, MariuszM napisał(a):

> [...]
    > go wziąć???
    > Dodatkowo teraz nie da się już zaktualizować online.

    No nie żartuj, minuta szukania w sklepie RP i proszę:

    http://oferty.rp.pl/produkt/mala-ksiegowosc-2009

    pozdrawiam,
    --
    Another

  • 4. Data: 2009-04-21 07:39:50
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Dzięki, daję głowę, że kilka dni temu jeszcze tego nie było.
    A tak przy okazji nie wiecie kiedy wychodzą w gazecie, raz dwa razy w roku?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-04-21 09:14:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 09:12
    (autor Another
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1i578bm9x81kr.3awk5vtflcqe$.dlg@40tude.net>):

    > No nie żartuj, minuta szukania w sklepie RP i proszę:
    > http://oferty.rp.pl/produkt/mala-ksiegowosc-2009

    Szkoda, że nie dorośli do nowoczesnych form płatności. Za pobraniem, błe...
    Nie wspomnę o tym, że w ogóle wysyłka nośnika zamiast elektronicznej wersji
    też mało na czasie...

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-04-21 09:40:15
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 11:14:19 +0200, Tristan napisał(a):

> [...]
    > Nie wspomnę o tym, że w ogóle wysyłka nośnika zamiast elektronicznej wersji

    Na allegro też kupisz płytkę z kosztami wysyłki (tyle, że drożej niż w
    sklepie RP).
    Alternatywą jest np. Vatowiec 3.6 - link do cennika
    http://vatowiec.pl/index.php?dzial=br_cennik
    darmowy w większości prostych zastosowań, warto pobrać ze strony producenta
    i się zapoznać. Mam znajomych, którzy go używają i chwalą sobie.

    --
    Another

  • 7. Data: 2009-04-21 09:44:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 11:40
    wasz znak: <lyww5d1mgkmn$.1kh95bbxxqtlm$.dlg@40tude.net>):

    > Na allegro też kupisz płytkę z kosztami wysyłki (tyle, że drożej niż w
    > sklepie RP).

    Ale ja tak w ogólności. Wiadomo, że na Alledrogo też, bo oni tak to
    licencjonują. Najlepsze jest, że np. Biuro Rachunkowe ma wg nich kupić (no
    OK) i trzymać (tu już śmiesznie) tyle płytek, ilu mają klientów :D

    Inna sprawa, że chyba na tym nikt BR nie prowadzi.

> [...]
    > darmowy w większości prostych zastosowań, warto pobrać ze strony
    > producenta i się zapoznać. Mam znajomych, którzy go używają i chwalą

    Nie pamiętam już co mi nie pasowało w tym programie, ale jednak wybrałem
    właśnie MK. Nie jest to cud, ale na moje potrzeby w sam raz, a kosztowało z
    5zł, bo ja dostałem gazetę.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-04-21 21:37:11
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gsjtpo$qes$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dzięki, daję głowę, że kilka dni temu jeszcze tego nie było.

    no nie bylo, sam szukalem dla znajomej.
    alternatywa jest biuro tworzace program czyli www.jaslan.pl
    wysylaja bez problemu a i support jest na bardzo wysokim poziomie- bardzo
    szybko odpowiadaja na wszelkie zapytania
    pzdr
    Anax

  • 9. Data: 2009-04-22 07:52:49
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > no nie bylo, sam szukalem dla znajomej.
    > alternatywa jest biuro tworzace program czyli www.jaslan.pl
    > wysylaja bez problemu a i support jest na bardzo wysokim poziomie- bardzo
    > szybko odpowiadaja na wszelkie zapytania

    Dzięki już zamówiłem w sklepie RP.

    A tak przy okazji to wliczając taki zakup do KUP muszę na coś uważać?
    --

    pozdrawiam,
    Mariusz