  • 51. Data: 2010-01-22 07:59:24
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-22 01:15, Tomek wrote:

    > Więc ja teraz proszę o przepis zwalniający w przypadku gdy masz same
    > zera do wpisania.

    No dobrze.

    Z tego wynika w szczególności, że pomimo usunięcia z ustawy prawo
    ochrony środowiska regulacji dotyczących gazów lub pyłów wprowadzanych
    do powietrza (i przeniesienia do ustawy o systemie zarządzania emisjami
    gazów cieplarnianych i innych substancji - sprawozdawczość roczna) dalej
    trzeba było złożyć "wykaz ..." za pierwsze półrocze 2009 (dotyczący
    pustych: poboru wód, wprowadzania ścieków i składowania odpadów).

    Piotrek

  • 52. Data: 2010-01-22 08:55:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-01-2010 o 08:59:24 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > trzeba było złożyć "wykaz ..." za pierwsze półrocze 2009 (dotyczący
    > pustych: poboru wód, wprowadzania ścieków i składowania odpadów).

    Tak mi wychodzi..

    --
    Tomek

  • 53. Data: 2010-01-28 18:00:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Wydrukowałem sobie wykaz, zacząłem wpisywać zera - i nagle patrzę, a tam:

    Objaśnienia:
    1)Wypełnia się w każdym przypadku przedkładania któregokolwiek z wykazów
    zawartych w załącznikach nr 2-5.

    No i zgłupiałem.

    Ktoś ma jakieś wskazówki interpretacyjne odnośnie tego czy zerowe też
    trzeba składać?

    --
    Tomek

  • 54. Data: 2010-01-28 18:01:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Aha, no i co z tym formularzem za pyły i gazy, ktoś się dokopał
    i ma to rozpracowane?

    --
    Tomek

  • 55. Data: 2010-01-29 11:44:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-28 19:01, Tomek wrote:
    > Aha, no i co z tym formularzem za pyły i gazy, ktoś się dokopał
    > i ma to rozpracowane?

    IMHO termin jest na koniec lutego.

    Piotrek

  • 56. Data: 2010-01-29 12:25:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-01-2010 o 12:44:04 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > IMHO termin jest na koniec lutego.

    ... i to 2011, zobacz art. 59 ustawy o gazach

    --
    Tomek