  • 31. Data: 2010-01-20 12:26:33
    Temat: Re: Magiczne zaklecia
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w

    Przepisy o fakturach elektronicznych też implementują to i owo ;)

    ---------------------
    widzę tylko 1 dyrektywę ;)

    pozdr,
    m.w.

  • 32. Data: 2010-01-20 12:28:07
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 13:13, Tomek wrote:

    > Budują bazę. Elektroniczną.

    I nie mogą zassać danych z EDG, jak rozumiem.

    Ale za to zatrudnią wróżkę, która im powie czy te 399 pln (zwolnione od
    opłat) to wyjeździł jeden samochód czy też raczej 50 samochodów - jeśli
    taka wiedza jest im do czegokolwiek potrzebna.

    OK. Nie mam więcej pytań.

    Piotrek

  • 33. Data: 2010-01-20 12:28:07
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    > Ale wytłumacz mi proszę racjonalność działania mającego w zamyśle chronić
    > środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego palca" - setek
    > tysięcy "pustych" *papierowych* deklaracji.

    a ja twierdziłam, że to racjonalny przepis ? ;)

    niepotrzebnie wyciąłeś mojego emotikonka ;)

    pozdr,
    m.w.

  • 34. Data: 2010-01-20 12:33:09
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 13:26:33 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w
    >
    > Przepisy o fakturach elektronicznych te? implementuj? to i owo ;)
    >
    > ---------------------
    > widze tylko 1 dyrektywe ;)

    I co w niej napisali o kwalifikowanym podpisie wydawanym
    przez oligopolistycznych znajomych królika?

    --
    Tomek

  • 35. Data: 2010-01-20 12:34:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 13:28:07 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > I nie mogą zassać danych z EDG, jak rozumiem.

    To chyba dobrze, inaczej by wiedzieli ile firemk im nie płaci
    i by wymyślili coś ciekawszego niż mamy teraz.

    > Ale za to zatrudnią wróżkę, która im powie czy te 399 pln (zwolnione od
    > opłat) to wyjeździł jeden samochód czy też raczej 50 samochodów - jeśli
    > taka wiedza jest im do czegokolwiek potrzebna.

    Możesz nie utrwalać w necie wniosków racjonalizatorskich :) ?

    --
    Tomek

  • 36. Data: 2010-01-20 12:39:46
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 01:05:42 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > A zresztą drukuję jak na lekarstwo a kiedy tylko tonerek zejdzie poniżej
    > 2% to go grzecznie odstawię na półeczkę do późniejszego wykorzystania ;-)

    A sprzęcik komputerowy się Panu nie psuje, np drukareczka, albo monitorek
    :) ?

    --
    Tomek

  • 37. Data: 2010-01-20 12:41:17
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > widze tylko 1 dyrektywe ;)

    I co w niej napisali o kwalifikowanym podpisie wydawanym
    przez oligopolistycznych znajomych królika?
    ------------------

    ja o ilości a Ty o jakości
    w ten sposób się nie dogadamy ;)

    pozdr
    m.w.

  • 38. Data: 2010-01-20 20:14:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010, Tomek wrote:

    > A sprzęcik komputerowy się Panu nie psuje, np drukareczka, albo monitorek :)
    > ?

    No chyba nie jesteś taki cham, co wyrzuca, tylko porządnie sprzedajesz,
    a nuż ktoś kupi :D

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2010-01-20 21:25:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 21:14:36 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > No chyba nie jesteś taki cham, co wyrzuca, tylko porządnie sprzedajesz,
    > a nuż ktoś kupi :D

    Zaraz - handluje Pan odpadami bez zezwolenia ???

    --
    Tomek

  • 40. Data: 2010-01-20 22:21:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Zaraz - handluje Pan odpadami bez zezwolenia ???

    Zaraz tam handluje. Ukradli mi :-)