  • 1. Data: 2007-01-17 21:32:47
    Temat: Likwidacja towarów handlowych.
    Od: "W.P." <w...@n...pl>

    Witam. Czy może wie jak dokładnie przeprowadzić likwidację towarów w sklepie
    i jak to zaksięgować w KPiR i co z VAT. Chodzi o odzież, która była
    zakupiona przed kilkoma latami i nie jestem w stanie jej sprzedać nawet za
    bezcen (nie modna).Dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-18 01:28:24
    Temat: Re: Likwidacja towarów handlowych.
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W.P. napisał(a):
> [...]
    > zakupiona przed kilkoma latami i nie jestem w stanie jej sprzedać nawet za
    > bezcen (nie modna).Dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    Nie wiem czy to prawidlowe rozwiazanie, ale znajomy zastosowal wybieg
    taki, ze towar ktory nijak mu nie chcial zejsc wystawil na allegro od
    zlotowki, drugi znajomy mu to za 1zl zlicytowal (nie bylo innych
    chetnych, choc obserwowali) i sprawa zalatwiona. Sprzedane za 1zl.
    Gorzej bylo za 2gim razem, bo zaczeli sie bic i cena doszla do ~50zl za
    jakies smiecie ktorych nawet wysylac nie bylo warto ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173