  • 1. Data: 2004-08-26 18:21:16
    Temat: Likwidacja dzialalnosci a ZUS
    Od: "Piotr K" <h...@g...pl>

    Czy ZUS trzeba wyrejestrowac z ta sama data co likwidacje dzialalnosci.W
    przepisach jest ze w ciagu 7 dni trzeba ich zawiadomic.Czy na druku ZWUA
    wpisac date likwidacji czy mozna date +7 ? Chodzi o to ze przez 30 dni sa
    wazne wszystkie ubezpieczenia a ja jestem na chorobowym

    --
    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-27 06:28:20
    Temat: Re: Likwidacja dzialalnosci a ZUS
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpisac date likwidacji czy mozna date +7 ? Chodzi o to ze przez 30 dni sa
    > wazne wszystkie ubezpieczenia a ja jestem na chorobowym

    W dokumencie ZWUA i ZWPA podaje się następny dzień po likwidacji jako datę
    wyrejestrowania i dokument należy wysłać do ZUS w terminie 7 dni.