  • 11. Data: 2003-01-15 16:58:11
    Temat: Re: Likwidacja działalności
    Od: "gs" <m...@N...pl>

    > Trzeba wystawić protokół zniszczenia podpisany przez 3 osoby.

    hmm, a jakie osoby? takie co to niby wspolpracuja? czy moze z rodziny? czy
    przypadkowi ludzie?
    acha i jeszcze jedno. ma moze ktos taki protokol na dysku? jak to powinno
    wygladac ?
    jak ktos chce pomoc to moze moglby podrzucic mi na skrzynke (wywalajac z
    adresu NOSPAM)

    dzieki z gory
    gs

  • 12. Data: 2003-01-15 17:26:12
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gs" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przypadkowi ludzie?
    > acha i jeszcze jedno. ma moze ktos taki protokol na dysku? jak to powinno

    Przestańcie się wreszcie pastwić nad biednym GS i nie dopisujcie przypadkiem
    czwartej osoby od Ojca Rydzyka! On (nie Rydzyk) bierze to poważnie :-)))
    Gs ! Bierzesz kawałek papieru - może być taki do pakowania śledzi, piszesz
    co i jak (złamane, zjedzone przez kota Leona, zalane, ciapek nasiusiał),
    naprawa nieopłacalna, zapis w ewidencji ŚT lub ewidencji wyposażenia (co tam
    masz) i z głowy. Jeśli rzecz o dużej wartości (np. 5kpln) - dla asekuracji
    czyjaś ocena, wycena, koszt ew. naprawy, numery fabryczne sprzętu itp - jako
    "podkładka" gdyby fiskus czepiał się. No i oczywiście musi to mieć ręce i
    nogi (tego ostatniego nie bierz dosłownie). Wszak nie napiszesz, że
    ciężarówkę zjadł kot Leon, bo towarzystwo opieki nad kotami może zdenerwować
    się.
    AR

  • 13. Data: 2003-01-16 07:56:12
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

> [...]
    > nogi (tego ostatniego nie bierz dosłownie). Wszak nie napiszesz, że
    > ciężarówkę zjadł kot Leon, bo towarzystwo opieki nad kotami może

    Ale ja wcale nie żartuje - takie wymagania ma mój US. Protokół zniszczenia
    podpisany przez 3 osoby - obojętnie jakie...

    Pozdr
    Jacek

  • 14. Data: 2003-01-16 08:23:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jacek napisał:

    > Ale ja wcale nie żartuje - takie wymagania ma mój US. Protokół zniszczenia
    > podpisany przez 3 osoby - obojętnie jakie...

    Jezu... to US może nakładać na podatnika obowiązki których nie ma w
    ustawie??? Kiedy zmienili konstytucję???

    Ja naprawde myslałam że żartujesz... dawno nie słyszałam nic tak
    absurdalnego.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2003-01-16 08:39:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "gs" <m...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > wygladac ?
    > jak ktos chce pomoc to moze moglby podrzucic mi na skrzynke (wywalajac z

    Gdyby pan czytal watek dokladnej, wiedzialby Pan ze dowolne, tylko ze jedna
    znich
    ma conajmniej dorownywac ranga wujtowi a jedna proboszczowi..
    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-01-16 09:38:10
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

> [...]
    > ustawie??? Kiedy zmienili konstytucję???
    >
    > Ja naprawde myslałam że żartujesz... dawno nie słyszałam nic tak

    Dla mnie większość przepisów jest absurdalnych więc nawet nie zwróciłem
    uwagi, na jeszcze jedną głupią zachciankę US... Ciekawe jest to, że mój
    kumpel dzwonił do swojego US (Wrocław) i powiedzieli mu to samo - 3
    podpisy... niestety nie zapytał czy wystarczy Proboszcz czy od razu ojciec
    dyrektor )))

    Jacek