  • 11. Data: 2002-04-17 15:35:18
    Temat: Re: Lewy Pit-11
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    > W takim razie pracodawca odpowiada za zaległość a pracownik może spać
    > spokojnie. / o ile nie przeszkadza mu w tym fakt, że w OFE na emeryturę
    > pracuje mniej pieniążków :)/

    Pracownik powinien pojsc i zarzadac podwojenia pensji
    a jak nie to powienien zakablowac na pracodawce :-)))))))))

    TB

  • 12. Data: 2002-04-17 23:01:17
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisał w wiadomości
    > odpowiedź)
    > uzupełnienie
    >
    > Mozna. Stwierdza, ze nie splywaja i maja to w d...

    > ???
    > Pierwsze slysze
    > Jakis fundusz gwarantowanych swiadczen emerytalnych? :-O
    > Pete
    Polecam: Super Express 11 marca 2002 r. str 16 :P
    Jest też wzór pisma. Może nie wpłacają kasy, ale uzupełniają konto o
    zaległości. Do drugiego filaru kasę odprowadzą dopiero po zapłaceniu przez
    pracodawcę.

    Pozdrawiam
    Macieju