  • 1. Data: 2011-07-22 09:14:09
    Temat: Leasing auta kratką - odczliczenie VAT
    Od: "Tomek" <b...@e...pl>

    Witam,

    Znalazłem w prasie taki artykuł:

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/532663,nie_m
    a_odliczenia_vat_od_leasingu_aut_z_kratka.html

    w zwiazku z tym chciałbym zapytać i rozwiać swoje wątpliwości ....

    Czy majac samochód z kratką wzięty w leasingu w 2009 roku i mając
    zarejestrowaną umowę leasingu ( w styczniu 2011) w US mogę nadal odliczać
    VAT od rat leasingowych ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2011-07-22 09:33:03
    Temat: Re: Leasing auta kratką - odczliczenie VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-07-2011 11:14, Tomek pisze:
> [...]
    >
    > Czy majac samochód z kratką wzięty w leasingu w 2009 roku i mając
    > zarejestrowaną umowę leasingu ( w styczniu 2011) w US mogę nadal odliczać

    A skąd Ci te wątpliwości przyszły do głowy, skoro ten tekst w ogóle nie
    dotyczy Twojego przypadku?
    A racze - odliczasz cały VAT na mocy innego przepisu niż ten omawiany w
    artykule.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813