  • 1. Data: 2002-08-26 13:27:20
    Temat: Łączmy siły przeciw winietom!!
    Od: "Grzegorz" <g...@p...com>

    Witam wszystkich grupowiczów

    GS

  • 2. Data: 2002-09-08 08:49:22
    Temat: Re: Łączmy siły przeciw winietom!! A co zamiast ?
    Od: "Pol-ak" <n...@p...onet.pl>

    Jeżeli nie winiety, to co w zamian ? - Następne lata jazdy po fatalnych
    drogach ?
    Jak dotąd nikt nie potrafił rozwiązać tego problemu.
    Wolę za parę lat jeżdzić autostradami, nawet za cenę winiety.

    Czy pieniądze zostaną zmarnowane ? - Częściowo, pewnie tak;
    jak zwykle w każdym państwie.
    Ale w tym przypadku został zaangażowany autorytet SLD-UP
    i Marek Pol. Może to coś będzie warte.
    Ale najlepiej podczas wyborów głosować na tych co mają dobry
    pomysł i chcą sensownie zarządzać podatkami płaconymi przez nas.

    Pozdr. Pol-ak

    P.S. Odpowiedzi proszę wysyłać tylko na Grupę.

  • 3. Data: 2002-09-09 07:23:35
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Ale w tym przypadku został zaangażowany autorytet SLD-UP
    > i Marek Pol. Może to coś będzie warte.

    Chyba trochę przesadziłeś!

    Graszka.

  • 4. Data: 2002-09-09 10:48:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Pol-ak" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeżeli nie winiety, to co w zamian ? - Następne lata jazdy po
    fatalnych
    > drogach ?
    > Jak dotąd nikt nie potrafił rozwiązać tego problemu

    Prosze nie wprowadzac ludzi w blad. To BARDZO PROSTE.

    Jesli rzad obiecal, ze zabierze to zabierze...
    ale winetki sa pomyslem GLUPIM i DROGIM.

    Jesli juz rzad ma wziac, to tanio i pewnie
    PODATEK AKCYZOWY KWOTOWY od paliwa.
    moge wyliczyc jego wysokosc za 0.1 Poromille
    OSZCZEDNOSCI. w porownaniu z drukiem dystrybucja i kontrola winetek.

    Powmysl winetek jest glupi, bo trudno kontrolowac kto ma a kto nie ma prawa
    jechac droga bez winetki. Drogi, bo produkcja zabezpieczeina i kontrola
    PRAWDZIWOSCI winetek
    sa drogie.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-09-09 11:35:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Drogi, bo produkcja zabezpieczeina i kontrola
    > PRAWDZIWOSCI winetek
    > sa drogie.

    I o to właśnie chodzi.
    Niestety "koncesja" tylko dla wybranych.

    CEZ

  • 6. Data: 2002-09-09 12:03:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message news:ali10r$j0e$1@news2.tpi.pl...

    > Drogi, bo produkcja zabezpieczeina i kontrola
    >
    > I o to właśnie chodzi.
    > Niestety "koncesja" tylko dla wybranych.

    Wygkada na to, ze cala ta koncepcja winetek ma jeden cel.
    Pod pozorem koniecznosci zebraina pieinedzy na drogi trzeba pozalatwiac soim
    cieple posadki i intratne kontrakty.

    Podobnie jak z abolicja podatkowa. "Swoi", ktorzy wiedza, ze us nie
    zakwestionuje
    deklaracji beda mogli zalegalizowac majatki.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-09-29 16:44:00
    Temat: Re: Łaczmy siły przeciw winietom!! A co zamiast ?
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Pol-ak" <n...@p...onet.pl> skribis:

    > Jeżeli nie winiety, to co w zamian ? - Następne lata jazdy po fatalnych
    >drogach ?

    co za roznica ?

    >Wolę za parę lat jeżdzić autostradami, nawet za cenę winiety.

    hehe, wierzysz w bajki ?

    > Czy pieniądze zostaną zmarnowane ? - Częściowo, pewnie tak;
    >jak zwykle w każdym państwie.

    W 9x% zapewne.

    > Ale najlepiej podczas wyborów głosować na tych co mają dobry
    >pomysł i chcą sensownie zarządzać podatkami płaconymi przez nas.

    albo zniesc/zmniejszyc podatki.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?

  • 8. Data: 2002-09-29 18:12:16
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    dziwny masz sposob przedstwiania swoich pytan
    pisz do rzeczy, mysl co piszesz
    pozdrowienia
    kazik