  • 1. Data: 2002-03-07 20:02:00
    Temat: LEASING T E N E N C Y J N Y ???
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    Czy ktos miał z tym do czynienia??? Jak się księguje po stronie
    leasingobiorcy???

  • 2. Data: 2002-03-08 08:21:33
    Temat: Re: LEASING T E N E N C Y J N Y ???
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    czy to od nazwy lisingodawcy ( tenar lising ?????????????)

  • 3. Data: 2002-03-08 16:01:41
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    Nazwa pochodzi od tenencji. leasing polega na odsprzedaz.y prawa
    uz.ytkowania nieruchomos'ci i wylisingowaniu jej. W przypadku tego
    leasingu nieruchomos'c' nie zmienia w?as'ciciela, moz.e on ja; dalej amortyzowac'.

    czy wiesz moz.e jak to sie; ksie;guje??

  • 4. Data: 2002-03-12 15:16:03
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    nie nie wiem ale jestem ciekaw czy taka forma jest dopuszczana przez nasze
    prawo ????
    to dotyczy nieruchomosci ???

    gorox

    Uzytkownik "Marcin" <f...@f...com.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-03-13 13:05:52
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    jak najbardziej jest dopuszczona i dotyczy nieruchomos'ci.