  • 11. Data: 2007-12-13 08:43:23
    Temat: Re: Kwota VAT na fakturze tylko w PLN
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fjqqak$69s$1@inews.gazeta.pl...

    > Tutaj będzie, sprzedaż będzie się odbywać głównie do klientów indywidualnych,
    > bez numeru EU Nip.

    to drukuj w 2 walutach, polska musi być a jak jest wiecej treści na fakturze niż
    potrzeba to nie jest żaden problem - to jest na zasadzie jakbyś dopisał pod
    spodem: Zapraszamy ponownie

  • 12. Data: 2007-12-13 09:06:39
    Od: "Cooba" <c...@o...pl>

    Zgadza się, przeważnie, ale ja mam:
    usługa wykonana w Polsce bez przemieszczenia wyrobu poza nasze granice,
    faktura dla kontrahenta zagranicznego zarejestrowanego na terenie Polski
    (VAT PL), więc faktura dwuwalutowa z polskim VAT-em.

    Pozdrawiam,

    Cooba

  • 13. Data: 2007-12-13 09:49:48
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2007 o 09:30:40 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Nie wiem. Ja nie dawałem swoich dokumentów do biur,
    > które nie umiały podać podstawy prawnej na wykonywane
    > danej czynności tak a nie inaczej.
    > I w końcu dokumenty wylądowały u mnie ;-)

    Ja się zastanawiam ja to możliwe, że na grupie lud sobie radzi sam
    a wokół tysiące biur kwitnie :)
    Moje papiery tez wylądowały u mnie, ale przy większej skali działalności
    nie wyrobię już z papierami i będę musiał komuś to powierzyć - i już się
    boję
    tej chwili.

  • 14. Data: 2007-12-13 10:10:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:

    > Ja się zastanawiam ja to możliwe, że na grupie lud sobie radzi sam
    > a wokół tysiące biur kwitnie :)

    No risk, no fun! ;-)

    Piotrek

  • 15. Data: 2007-12-13 10:17:56
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2007 o 11:10:57 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > No risk, no fun! ;-)

    Ja już miałem riska i potem wątpliwego funa z karnoskarbowym, thx ;)

  • 16. Data: 2007-12-13 12:32:04
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Cooba wrote:
    > Wystaw w EURO i pod spodem przeliczene na PLN (netto, brutto, VAT).
    > Oczywiście Wg kursu z dnia poprzedzajacego obowiązek podatkowy pod
    > CIT. Ja robię tak:
    > Wydanie 20-go, faktura z 20-go (z tego samego dnia, co wydanie), kurs
    > z 19-go (załatwia to CIT, VAT i uor - mogę zawsze twierdzić, że dla
    > CIT mam kurs z dnia poprzedzającego, a dla VAT wystawiłem fakturę do
    > godz. 11-tej 20-go wg kursu z 19-go).

    A możesz napisać jakiego programu do wystawiania faktur używasz?

    Tomek

  • 17. Data: 2007-12-13 12:56:00
    Od: "Cooba" <c...@o...pl>

    Niestety francuskiego przerobionego przez naszą "matkę" na wersję polską.
    Niedostępny na rynku.

    Pozdrawiam,

    Cooba

  • 18. Data: 2007-12-13 13:50:42
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    ...:::Tomek:::... pisze:

    > A możesz napisać jakiego programu do wystawiania faktur używasz?

    Ja uzywam programu FAKTUR 2 i tam takie sztuczki moge robic tez.