  • 11. Data: 2006-11-25 21:39:04
    Temat: Re: Kupować samochód teraz czy po nowym roku?
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > Pod warunkiem, że to będzie jakiś grat o wartości max 3500 netto,
    > pozwalającej go jednorazowo zamortyzować w miesiącu zakupu :)

    Lub odpowiednio duza rata leasingu...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 12. Data: 2006-11-27 07:03:08
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    > Tzn. za listopad (i a konto grudnia) :)

    a nie jest tak ze nalicza sie podwojnie a placi w terminie ?

    Pzdr
    Vik

  • 13. Data: 2006-11-29 17:30:38
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar kupić samochód na firmę (DG,KPiR,VAT).
    > Czy korzystniej będzie zrobić to jeszcze w tym roku czy
    > lepiej poczekać do następnego?

    Polska: Zmiany w prawie podatkowym czyli PIT na 2007 rok
    Data publikacji: 2006-11-21 10:29:52
    Jedną ze zmian wprowadzonych w przepisach o PIT na 2007 r. jest nowa
    definicja samochodu osobowego, która jest taka sama, jak w ustawie o VAT,
    oraz taka sama, jaka będzie obowiązywać na gruncie przepisów o amortyzacji.
    Jako samochody osobowe będą traktowane pojazdy o DMC nie
    przekraczającej 3,5 tony, konstrukcyjnie przeznaczone do przewozu
    maksymalnie 9 osób, łącznie z kierowcą, jednak mają tutaj zastosowanie
    wyłączenia, zgodnie z którymi samochodem osobowym nie jest np. pojazd, który
    ma otwartą część do przewozu ładunków, ani też auto, które ma kabinę
    kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie
    oddzielne elementy pojazdu.

    Nowa definicja auta osobowego i związane z tym konsekwencje dotyczą
    samochodów, które zostaną zakupione po 1 stycznia 2007 r.

    (za www.samar.pl)

    WojtekPL

  • 14. Data: 2006-12-11 12:23:52
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    > Nowa definicja auta osobowego i związane z tym konsekwencje
    dotyczą
    > samochodów, które zostaną zakupione po 1 stycznia 2007 r.

    Tak tylko jakie to konsekwencje? bardziej sie oplaca teraz kupic czy po
    nowym roku?

    Pozdrawiam
    Piotr

    www.barwa.pl

  • 15. Data: 2006-12-14 22:15:14
    Od: "WaldemarW" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > dotyczą
    >>

    > Tak tylko jakie to konsekwencje? bardziej sie oplaca teraz kupic czy po
    > nowym roku?

    jaki samochod?

    pozdr