  • 1. Data: 2003-05-15 12:42:13
    Temat: Kupno nowego samochodu i stary w rozliczeniu
    Od: "Marcin Kostera" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich,
    moje pytanie do was, może któren fachowiec coś poradzi :-) :
    Czy kupując nowy samochód w salonie w Polsce płacę jakiś podatek ? Jak
    wygląda sprawa gdy w rozliczeniu zostawiam 9-cio letnią Ibize którą wycenili
    mi na 6.000 PLN ?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-05-15 16:45:28
    Temat: Re: Kupno nowego samochodu i stary w rozliczeniu
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Marcin Kostera chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Czy kupując nowy samochód w salonie w Polsce płacę jakiś podatek ? Jak
    > wygląda sprawa gdy w rozliczeniu zostawiam 9-cio letnią Ibize którą
    > wycenili mi na 6.000 PLN ?

    I to nie jeden
    -akcyza
    -Vat
    - i coś pewnie jeszcze

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-05-15 18:57:49
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to nie jeden
    > -akcyza
    > -Vat
    > - i coś pewnie jeszcze
    >
    > --
    > Jacek
    --------------------------------------
    Jacek doś dokładnie określił podatki które zapłacisz ale one są zawarte w
    cenie zakupu no możesz ewentualnie jeszcze kiedyś zapłacić podatek od
    nieujawnionych żródeł dochodu jak ci udowodnią że nie miałeś kasy na zakup
    samochodu.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-05-16 09:54:59
    Od: "Biedrona" <m...@b...com>

> [...]
    > cenie zakupu no możesz ewentualnie jeszcze kiedyś zapłacić podatek od
    > nieujawnionych żródeł dochodu jak ci udowodnią że nie miałeś kasy na zakup

    dzięki
    to znaczy że jak kupie samochód do dalszej odsprzedaży
    to moge sobie te podatki odliczyć
    tak ?

  • 5. Data: 2003-05-17 06:41:57
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Biedrona" <m...@b...com> napisał w wiadomości

    > dzięki
    > to znaczy że jak kupie samochód do dalszej odsprzedaży
    > to moge sobie te podatki odliczyć
    > tak ?
    Sorry ale na handlu samochodami zupełnie się nie znam więc nie odpowiem na
    twoje pytanie ja zrozumiałam pytanie jako zwykły zakup samochodu.
    Wiola

  • 6. Data: 2003-05-17 08:38:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > dzięki
    > to znaczy że jak kupie samochód do dalszej odsprzedaży

    Jako prywatna osoba nic nie odliczysz, jako legalny dealer samochodów tak