  • 1. Data: 2006-06-22 21:08:38
    Temat: Kupno nieruchomości -zabezpieczenie sie przed zadłużeniem
    Od: "inter" <w...@v...pl>

    Witam !
    Prosze o porade . Zamierzam kupić mieszkanie lub domek i chciałbym sie
    dowiedzieć w jaki sposób moge sprawdzić przed spisaniem aktu notarialnego i
    zapłatą czy ta nieruchomość nie jest obciążona jakimiś wierzytelnościami i
    ewentualnie w jaki sposób można sie zabezpieczyć by np. skarb państwa nie
    odebrał mi przemiotu transakcji ?

  • 2. Data: 2006-06-24 20:48:49
    Od: Mario <n...@o...pl>

    inter napisał(a):
> [...]
    > ewentualnie w jaki sposób można sie zabezpieczyć by np. skarb państwa nie

    Oświadczenie sprzedającego + wizyta w sądzie w wydziale ksiąg wieczystych

  • 3. Data: 2006-06-24 20:53:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-06-2006 o 22:48:49 Mario <n...@o...pl> napisał:

    > Oświadczenie sprzedającego + wizyta w sądzie w wydziale ksiąg wieczystych

    Dalej sie czeka miesiącami na wpis? Bo jeżeli tak to wiele to nie da...

  • 4. Data: 2006-06-24 22:06:23
    Od: Mario <n...@o...pl>

    t napisał(a):

    > Dalej sie czeka miesiącami na wpis? Bo jeżeli tak to wiele to nie da...
    nie musisz brać wypisu z księgi
    wystarczy że własnoocznie zajrzysz do jej działu III
    zrobisz to od ręki bez czekania

  • 5. Data: 2006-06-24 23:33:47
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > nie musisz brać wypisu z księgi
    > wystarczy że własnoocznie zajrzysz do jej działu III

    i IV dla pewnosci

  • 6. Data: 2006-06-25 12:42:42
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > i IV dla pewnosci

    Warto jeszcze sprawdzić, czy właściciel jest właścicielem...
    Czyli jednak dobrze jest sprawdzić wszystkie działy.
    I warto jeszcze dowiedzieć, się czy do tej księgi nie zostały złożone jakieś
    wnioski, które czekają na wpis...
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/

  • 7. Data: 2006-06-25 18:06:49
    Od: "inter" <w...@v...pl>

    Za wszystkie sugestie wielkie dzieki - na pewno posprawdzam sugerowane
    działy.