  • 31. Data: 2008-07-25 10:04:10
    Temat: Re: Kupil jeden, faktura na drugiego
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 11:33
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g6c6ne$cdp$3@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A po czym oni to poznają?

    No jeżeli Kowalski weźmie fakturę na FHU Kowalex Jan Kowalski, to na mur
    beton bierze w celach niekonsumenckich. Jeżeli weźmie na Jan Kowalski, na
    dodatek bez NIPU, na 99% w celach konsumenckich. Wszystko pomiędzy jest
    niejednoznaczne.

    > Makro poznaje właśnie po tym, że biorę paragon
    > albo fakturę. Ale w makro są imienne paragony drukowane, to tam jak nie
    > trzeba, biorę paragon. Zresztą w makro to napoje się kupuje, to nie trzeba
    > gwarancji :D

    A czy ja coś wspomniałem o Makro?.

    Zapytam się jeszcze raz, kupujesz w MM jako przedsiębiorca czy jako
    konsument (ergo, czy reklamujesz jako konsument czy jako przedsiębiorca)?

    p. m.

  • 32. Data: 2008-07-25 10:51:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 12:04
    wasz znak: <g6c8sl$jl7$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > beton bierze w celach niekonsumenckich. Jeżeli weźmie na Jan Kowalski, na
    > dodatek bez NIPU, na 99% w celach konsumenckich. Wszystko pomiędzy jest

    No nie, biorę z nipem i pełną nazwą przedsiębiorcy.

    > Zapytam się jeszcze raz, kupujesz w MM jako przedsiębiorca czy jako
    > konsument (ergo, czy reklamujesz jako konsument czy jako przedsiębiorca)?

    No jako przedsiębiorca, jeżeli mówisz, że rozpoznaje się to po nazwie i
    nipie :D

    --
    Tristan