  • 1. Data: 2002-03-27 18:15:11
    Temat: Którą kwotę spisać z PIT-11A?
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Informacja o dochodach uzyskanych od organu rentowego (PIT-11A), w części D
    zawiera kwotę dochodu i wielkość pobranej zaliczki, ale nie ma żadnej kwoty
    (ani dochodu ani zalaiczki) na końcu tej informacji. A jak się orientuję to
    tylko te kwoty z ostatniej tabelki można umieszczać w zeznaniu PIT-37. Więć
    moje pytanie: czy mam nie umieszczać żadnych kwot z tej informacji
    (PIT-11A), czy też umieśćić te z części D?
    Pozdrawiam - Marcin

  • 2. Data: 2002-03-28 07:35:42
    Temat: Re: Którą kwotę spisać z PIT-11A?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Więć
    > moje pytanie: czy mam nie umieszczać żadnych kwot z tej informacji
    > (PIT-11A), czy też umieśćić te z części D?
    Na końcu informacji to są wpisywane gdy jest jednocześnie rozliczeniem
    roczym PIT-40 a 11 nie rozliczeniem rocznym i są tylko jedne dane i te
    wpisujesz do sporządzanego przez siebie PIT-u.
    Jolka