  • 1. Data: 2007-02-28 20:49:05
    Temat: Kto rozliczy on line?
    Od: "Najwert co nic nie wie" <n...@o...pl>

    Głupim, i nic nie rozumiem.
    Czy może ktoś mi podać rubrykami jakie cyferki w jaką numer-rubrykę wpisać w
    formularzy PIT-37 i PIT/O ?

    Dostałem dwa PITy:

    1. PIT-11
    rubryka-nr i kwota:
    34 - 31985,70
    36 - 30758,70
    75 - 5841,53
    76 - 1966,95

    2. PIT-11 / 8B
    rubryka-nr i kwota:

    Czy ktoś może w podobny sposób podać numery rubryk i kwoty jakie mam wpisać w
    PIT-37 i PIT/0 ?
    (- za internet zapłaciłem 948 złotych, faktury na mnie, w miejscu zamieszkania)

    Dla mnie to czarna magia, i co rusz inny wynik. A najgorsze jest to, że za
    każdym razem coraz więcej muszę dopłacić...
    Po prostu nie umiem tego zrobić.
    Dziękuję, Najwert

  • 2. Data: 2007-02-28 21:31:01
    Temat: Re: Kto rozliczy on line?
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    Użytkownik "Najwert co nic nie wie" <n...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:0799.00000184.45e5eac1@newsgate.onet.pl...
    > Głupim, i nic nie rozumiem.
    > Czy może ktoś mi podać rubrykami jakie cyferki w jaką numer-rubrykę wpisać
    > formularzy PIT-37 i PIT/O ?

    sciagnij sobie ten programik i wklep cyferki jakie masz w pitach, nawet
    glupi da rade :)
    http://pity.elfin.pl/standard/?id=pity/2006_std//pob
    ierz2006.html

    Pozdrawiam