  • 1. Data: 2002-08-08 10:45:10
    Temat: Kto pomoże? PROGRAM DO EWIDENCJI ŚR.T
    Od: "iwona" <i...@p...onet.pl>

    Kochani grupowicze czy ktoś może polecić program do ewidencji środkow
    trwałych raczej niedrogi i łatwy w obsłudze. serdeczne dzięki za pomoc.
    Iwona

  • 2. Data: 2002-08-08 10:52:16
    Temat: Re: Kto pomoże? PROGRAM DO EWIDENCJI ŚR.T
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    > Kochani grupowicze czy ktoś może polecić program do ewidencji środkow
    > trwałych raczej niedrogi i łatwy w obsłudze. serdeczne dzięki za pomoc.
    > Iwona

    zalezy ile jest tych srodków trwałych?
    jak mało, to wystarczy zwykły arkusz kalkulacyjny z excela
    jezeli jest wieksza firma i ma naprawde sporo srodków trwałych to powinna
    dobrac sobie taki program ksiegujacy, który obsługuje jednoczesnie ewidencje
    srodków trwałych.
    Wlasciwie kazdy dobry program ksiegowy ma modul ewidencji srodków trwałych.
    Po co odzielny program do ewidencj srodków trwałych ?

  • 3. Data: 2002-08-08 11:29:26
    Od: "iwona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mich" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Po co odzielny program do ewidencj srodków trwałych ?
    >
    >mam finansowo księgowy Mikroplanu ale na razie niewielką ilość środków,
    może w przyszlości dokupię moduł śt ale wartość na dzień dzisiejszy mnie
    przerasta
    arkusze kalkulacyjne nie dają mi pełnego obrazu. iwona

  • 4. Data: 2002-08-08 11:41:05
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > arkusze kalkulacyjne nie dają mi pełnego obrazu. iwona

    A czego Ci brakuje w arkuszu, zebys miala pelny obraz tej niewielkiej ilosc
    ST?

    Karol