eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2011-01-19 20:05:44
    Temat: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
    Od: Fenix <f...@y...com>

    Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
    zatrudnionego na umowę zlecenie?

    Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
    opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
    natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
    tworzyć?


  • 2. Data: 2011-01-19 20:55:21
    Temat: Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 2:05 PM, Fenix wrote:
    > Jak wygląda sytuacja akt osobowych w przypadku pracownika
    > zatrudnionego na umowę zlecenie?
    >
    > Wystarczy dołączać listy płac, dowody księgowe dot. wynagrodzeń i
    > opłaconych składek ZUS do dokumentów księgowych z danego miesiąca,
    > natomiast "Akt osobowych" dla takich pracowników chyba nie trzeba
    > tworzyć?

    jakie akta osobowem, osób nie będących pracownikami ?
    Chesz sie ewidentntie sądowi pracy podłożyć?
    Jedyne "akta", to umowy i faktury w księgowości.




  • 3. Data: 2011-01-20 06:45:12
    Temat: Re: Księgowość związana z pracownikiem na umowie zlecenie
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl>


    > jakie akta osobowem, osób nie będących pracownikami ?
    > Chesz sie ewidentntie sądowi pracy podłożyć?
    > Jedyne "akta", to umowy i faktury w księgowości.

    Może nie akta, ale dokumenty potwierdzające stan zdrowia do wykonywania
    danej pracy na terenie zleceniodawcy.
    Czyli cos na kształt części beee akt osobowych.


    pozdrawiam
    fart


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1