  • 1. Data: 2011-03-04 22:30:56
    Temat: Ksiegowosc Sp. z o.o. w stanie uspienia
    Od: zg <z...@v...pl>

    Jaka cena wydaje sie wam rozsadna za prowadzenie ksiegowosci spolki z
    o.o., ktora nie zawiera zadnych transakcji, nie zatrudnia pracownikow,
    nie wystawia faktur itp., czyli jednym slowem jest w "stanie uspienia"?

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-03-04 22:41:50
    Temat: Re: Ksiegowosc Sp. z o.o. w stanie uspienia
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 04/03/2011 22:30, zg wrote:
    > Jaka cena wydaje sie wam rozsadna za prowadzenie ksiegowosci spolki z
    > o.o., ktora nie zawiera zadnych transakcji, nie zatrudnia pracownikow,
    > nie wystawia faktur itp., czyli jednym slowem jest w "stanie uspienia"?

    Zapomnialem dodac, ze nie jest tez platnikiem VAT.

    --
    zg

  • 3. Data: 2011-03-05 00:23:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 22:30:56 +0000, zg napisał(a):

    > Jaka cena wydaje sie wam rozsadna za prowadzenie ksiegowosci spolki z
    > o.o., ktora nie zawiera zadnych transakcji, nie zatrudnia pracownikow,
    > nie wystawia faktur itp., czyli jednym slowem jest w "stanie uspienia"?

    Ja ustaliłem cenę na "to przynieś pan na koniec roku wszystkie papiery, a
    zrobimy bilans, na razie nie wezmę ani grosza" :)

    Oczywiście z zastrzeżeniem, że jak zoo obudzi się do życia, to i
    odpowiednie opłaty się pojawią.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-03-05 19:53:24
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 05/03/2011 00:23, Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    > zrobimy bilans, na razie nie wezmę ani grosza" :)
    >
    > Oczywiście z zastrzeżeniem, że jak zoo obudzi się do życia, to i

    Czyli co? 500 zl to bylaby rozsadna stawka?

    Przy okazji, czy to prawda, ze taka spolka, nieuzyskujaca zadnych
    przychodow, nie musi nawet wystepowac o nadanie NIP-u i nie musi skladac
    deklaracji CIT-2?

    --
    zg

  • 5. Data: 2011-03-06 01:29:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 19:53:24 +0000, zg napisał(a):

    > Czyli co? 500 zl to bylaby rozsadna stawka?

    Za zrobienie bilansu raz na rok czy spojrzenie w puste księgi co miesiąc?
    W pierwszym przypadku IMO tak, w drugim lepiej się dogadaj jw.

    > Przy okazji, czy to prawda, ze taka spolka, nieuzyskujaca zadnych
    > przychodow, nie musi nawet wystepowac o nadanie NIP-u i nie musi skladac
    > deklaracji CIT-2?

    Tylko spróbuj nie wystąpić o NIP. To zaraz Ci sąd zaproponuje odpowiednio
    wysoką opłatę :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-03-06 20:20:01
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 06/03/2011 01:29, Borys Pogoreło wrote:

    > Za zrobienie bilansu raz na rok czy spojrzenie w puste księgi co miesiąc?
    > W pierwszym przypadku IMO tak, w drugim lepiej się dogadaj jw.

    Po co zagladac w puste ksiegi co miesiac? Jedynym prawnym wymogiem jest
    sprawozdanie na koniec roku, ktore za te 500 zl mozna zrobic.

    > Tylko spróbuj nie wystąpić o NIP. To zaraz Ci sąd zaproponuje odpowiednio
    > wysoką opłatę :)

    Bez NIP-u rzeczywiscie ani rusz. Ale juz jako VAT-owiec nie trzeba sie
    rejestrowac i da sie funkcjonowac, oczywiscie w stanie uspienia.

    --
    zg

  • 7. Data: 2011-03-06 22:26:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 06 Mar 2011 20:20:01 +0000, zg napisał(a):

    > Po co zagladac w puste ksiegi co miesiac? Jedynym prawnym wymogiem jest
    > sprawozdanie na koniec roku, ktore za te 500 zl mozna zrobic.

    Nie napisałeś za co te 500zł - czy za rok, czy miesięcznie (a z reguły
    płaci się miesięcznie).

    > Bez NIP-u rzeczywiscie ani rusz. Ale juz jako VAT-owiec nie trzeba sie
    > rejestrowac i da sie funkcjonowac, oczywiscie w stanie uspienia.

    Jak najbardziej. I nie tylko w tym stanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-03-06 22:55:12
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 06/03/2011 22:26, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie napisałeś za co te 500zł - czy za rok, czy miesięcznie (a z reguły
    > płaci się miesięcznie).

    No, mialem na mysli 500 zl za sprawozdanie na koniec roku.

    --
    zg

  • 9. Data: 2011-03-10 18:06:39
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    witam,

    czy majac sp zoo, nie ma obowiazku aby byl ktos w niej zatrudniony?

  • 10. Data: 2011-03-11 07:50:45
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 10/03/2011 18:06, kyte wrote:
    > witam,
    >
    > czy majac sp zoo, nie ma obowiazku aby byl ktos w niej zatrudniony?

    Nie ma obowiazku. Musi byc tylko ustanowiony zarzad, moze byc
    jednoosobowy. Zarzad nie musi pobierac wynagrodzenia.

    --
    zg