  • 1. Data: 2004-07-24 07:50:54
    Temat: Ksiegowanie ZUS
    Od: "joł" <s...@m...com>

    Witam
    Jesli dobrze sie orientuje to ksieguje sie skladki ZUS w ksiedze przychodow
    i rozchodow za pracownikow w dniu poniesienia tego kosztu czyli 15
    nastepnego miesiace. Bardzo prosze o podanie wykladni prawnej tzn jaka to
    ustawa i dokladnie jaki paragraf ...szukam juz pare dni i jakos nie moge
    tego znalezc a jest mi to naprawde potrzebne aby udowodnic znajomemu ktory
    sie ze mna spiera...

    Pozdrawiam
    janek

  • 2. Data: 2004-07-24 09:31:43
    Temat: Re: Ksiegowanie ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik joł napisał:

> [...]
    > tego znalezc a jest mi to naprawde potrzebne aby udowodnic znajomemu ktory

    Jeżeli stosujesz medotę kasową a znajomy memoriałową to obaj macie racje ;-)

    Pytanie zasadnicze - czy wiesz jaką metodę uznawania kosztu stosujesz?
    Pytanie nie jest bez sensowne bo co i rusz wpada tu delikwent który nie
    wie jaka przyjał metode. Jeden to chcial nawet o to pytac w US ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl