  • 11. Data: 2010-12-18 12:40:48
    Temat: Re: Kratka - co z tym w ko?cu
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-18 11:55, spp pisze:
    > Wiesz, podobnie US nie potrafi zrozumieć dlaczego 'przedsiębiorcy' rżną
    > skarb państwa na podatkach. :)
    > (A sedno mojej wypowiedzi tkwi w cudzysłowach. :) ).
    Złodzieje kradną, ale jednak nie skazuje się na więzienie
    profilaktycznie wszystkich pijących obywateli ("bo każdy pijak to
    złodziej!"), albo ogólnie wszystkich ("bo wszyscy kradną") :->
    Maciek

  • 12. Data: 2010-12-18 12:43:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-18 11:55, spp pisze:
    > Wiesz, podobnie US nie potrafi zrozumieć dlaczego 'przedsiębiorcy' rżną
    > skarb państwa na podatkach. :)
    > (A sedno mojej wypowiedzi tkwi w cudzysłowach. :) ).
    Dodam jeszcze, że teraz tak naprawdę dokopano wszystkim obywatelom,
    którzy korzystają z towarów, czy usług dostarczanych przez
    "przedsiębiorców" i przedsiębiorców. Ten VAT nieodliczony ktoś przecież
    musi zapłacić :->

    Maciek

  • 13. Data: 2010-12-18 12:43:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-12-2010 11:55, spp pisze:

    > Wiesz, podobnie US nie potrafi zrozumieć dlaczego 'przedsiębiorcy' rżną
    > skarb państwa na podatkach. :)

    Tak gwoli ścisłości, to ciężarowe CC nie ma tylnych siedzeń, wiec jako
    samochód rodzinny jest niefunkcjonalne.
    Dla kogoś kto ma np. sklep warzywny, to jest jak za tę cenę genialny
    środek transportu towarów. I wystarczający.
    Coście się przypięli do CC?

    Absurdem i przekrętem to jest ciężarowe Porsche Cayenn.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-12-18 13:08:24
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Maddy"

    > Absurdem i przekrętem to jest ciężarowe Porsche Cayenn.

    a slaczego?
    glupio brylanty wozic do salonu cienkasem, od razu bym pomysleli, ze to
    szklo i to marnej jakosci i jeszcze oprawione w malowane na zloto tworzywo
    sztuczne

    --
    ania

  • 15. Data: 2010-12-18 13:47:23
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Absurdem i przekrętem to jest ciężarowe Porsche Cayenn.

    Bo przecież powszechnie wiadomo, że samochodem służbowym może być wszystko
    poniżej Skody Octavii :/
    Jak już coś lepszego, to znaczy, że przekręt. Swoją drogą ciekawe jakiego
    służbowego auta używa min. Rostowski.

    Pozdrawiam
    JW

  • 16. Data: 2010-12-18 15:43:56
    Temat: cytat z RP
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    "Projekt noweli ustawy o VAT, który znajduje się w Senacie, przewiduje od 1
    stycznia 2011 r. ograniczone odliczenie od zakupu aut do 60 proc. VAT z
    faktury nie więcej niż 6 tys. zł. Odliczenie podatku od zakupu paliwa będzie
    niemożliwe"

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/471699,vat_2
    011_zakup_oleju_napedowego_daje_prawo_do_odliczenia_
    podatku.html

  • 17. Data: 2010-12-18 15:47:24
    Temat: Re: cytat z RP
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    wściekne sie zaraz
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/472187,vat_o
    dliczanie_vat_tylko_dla_aut_powyzej_pol_tony_ladowno
    sci_nie_dla_osobowych.html

    chyab nic sie nie dowiemy dopoki nie bedzie przyklepanego przez sejm aktu

  • 18. Data: 2010-12-18 15:57:19
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 18.12.2010 16:43, Michał Gut wrote:
> [...]
    > paliwa będzie niemożliwe"
    >
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/471699,vat_2
    011_zakup_oleju_napedowego_daje_prawo_do_odliczenia_

    Zważywszy na to że jest dziś 18/12/2010 oraz że minimalne vacatio legis
    to 14 dni, to nic nowego od 1/1/2010 nie ma szansy już wejść.

    Ostatni Dz.U. jest tutaj:
    http://dokumenty.rcl.gov.pl/items.jsp?id=3412

    - Ustawa z dnia 26 listopada 2010 r. o zmianie niektórych ustaw
    związanych z realizacją ustawy budżetowej zawiera trochę zmian w VAT,
    ale nie wiem czy odnośnie aut i paliwa też bo mnie to nie interesuje :-)

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2010-12-18 16:08:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tomek wrote:

    > - Ustawa z dnia 26 listopada 2010 r. o zmianie niektórych ustaw
    > związanych z realizacją ustawy budżetowej zawiera trochę zmian w VAT,
    > ale nie wiem czy odnośnie aut i paliwa też bo mnie to nie interesuje

    Odnośnie VAT od samochodów i paliwa była odrębna ustawa
    o zmianie ustawy o podatku ptu i o transporcie drogowym- jakoś tak
    Gdzieś jest teraz w uchwalaniu, podpisywaniu.
    Nie rozumiem po co ten pośpiech skoro VAT rozlicza się miesięcznie,
    to zmiany można sobie wprowadzać kiedykolwiek w lutym czy marcu
    i wejda w życie od kwietnia. Nie ma przecież cyklu rocznego jak w
    dochodówce.

  • 20. Data: 2010-12-18 16:44:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.12.2010 14:47), Jagna W. wrote:
    > "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Bo przecież powszechnie wiadomo, że samochodem służbowym może być
    > wszystko poniżej Skody Octavii :/

    Służbowy != ciężarowy.

    p. m.