  • 1. Data: 2004-10-18 11:36:00
    Temat: Koszty uzyskania przychodu - data wystawienia czy data zaplaty?
    Od: "JK" <x...@g...pl>

    Witam,
    Moje pytanie dotyczy podatku dochodowego od osob fizycznych,
    Otrzymalem fvat wystawiona z 31.08.2004, zaplacilem we wrzesniu
    Skladam co miesiac PIT-5 i teraz moje pytanie:

    Czy kwote z tej fvat, ktora zaplacilem we wrzesniu i otrzymalem we
    wrzesniu (a jest wystawiona w sierpniu - 31.08.2004) moge uznac jako
    koszty z wrzesnia ?

  • 2. Data: 2004-10-18 11:52:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik JK napisał:

> [...]
    >
    > Czy kwote z tej fvat, ktora zaplacilem we wrzesniu i otrzymalem we
    > wrzesniu (a jest wystawiona w sierpniu - 31.08.2004) moge uznac jako

    Najpierw 10 pasow na goły tyłek za smierdzące lenistwo a potem biegiem
    marsz do googla i wpisujemy 'metoda kasowa' albo 'metoda memoriałowa'.
    Potem mówimy grupie jaką stosujemy metodę a może ktos odpowie.

    Wróżki wymarły z przepracowania.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2004-10-18 12:07:31
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu - data wystawienia czy data zapla
    Od: "JK" <x...@N...gazeta.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Najpierw 10 pasow na goły tyłek za smierdzące lenistwo a potem biegiem

    hmm, przeszukałem google wczesniej i nie znalazlem odpowiedzi dlatego zadalem
    te pytanie

    > marsz do googla i wpisujemy 'metoda kasowa' albo 'metoda memoriałowa'.
    > Potem mówimy grupie jaką stosujemy metodę a może ktos odpowie.

    Nie prowadze dzialnosci gospodarczej
    Rozliczam sie pitem-5 czyli mam pewne przychody z dzierzawy i stad moje
    pytanie odnosnie kosztow uzyskania przychodow.

    Wiec ani 'metoda kasowa' ani 'memoriałowa' mnie nie dotyczy

  • 4. Data: 2004-10-18 13:31:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2004, JK wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Wiec ani 'metoda kasowa' ani 'memoriałowa' mnie nie dotyczy

    Ja bym inaczej ujął... KTÓRAŚ z metod MUSI cię dotyczyć.
    Tak na oko... to zasadą ogólną są koszty "poniesione".
    Patrząc na interpretację "poniesienia" dotyczącą np. kosztów
    walutowych - najwyraźniej (poza memoriałem !) do czynienia
    mamy z kosztami ZAPŁACONYMI.
    Czyli IMHO... kasowo...

    Ktoś przeciw ?

    --