  • 1. Data: 2002-03-27 17:51:11
    Temat: Koszty uzyskania przychodów
    Od: "Gotham Lord" <j...@p...onet.pl>

    Mam pytanie odnośnie kosztów uzyskania przychodów,
    jestem zatrudniony w dwóch miejscach pracy (umowa o pracę) i na dwóch
    pitach - 11 jakie otrzymałem z miejsca pracy mam wyszczególnione koszty
    uzyskania przychodu, których suma wynosi 1851 zł. W broszurze informacyjnej
    do pitu pisze, że koszty uzyskania przychodu nie mogą przekroczyć ("w
    przypadku uzyskania przychodów z więcej niż jedengo stosunku pracy") 1 666,
    08 zł.
    Jaka zatem kwotę mogę odliczyć w zeznaniu podatkowym ?

    W tym przypadku nie przysługuje podwyższenie kosztów w związku z
    zamieszkaniem poza miejscowością, w której jest zakład pracy.

    Bardzo proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2002-03-28 07:23:32
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodów
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Gotham Lord" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W tym przypadku nie przysługuje podwyższenie kosztów w związku z
    > zamieszkaniem poza miejscowością, w której jest zakład pracy.

    ----
    Wpisujesz 1666. bo tyle mogą łącznie wynosić roczne z twóch lub więcej
    zakładów pracy.
    Jolka