  • 1. Data: 2007-01-26 10:21:09
    Temat: Koszty uzyskania dochodu 50% między firmami?
    Od: Krzysiek <f...@p...onet.pl>

    Witam.

    Przygotowuje się właśnie do rozpoczęcia prowadzenia własnej działalności
    gospodarczej. Moim podstawowym zajęciem będzie
    tworzenie/redagowanie/tłumaczenie treści newsów, artykułów itp.
    działalność twórcza. Wiem, że przy zwykłej umowie o dzieło przysługują
    mi 50% koszty uzyskania dochodu. Nie wiem natomiast jak się to ma do
    sytuacji gdy moja artystyczna ;) działalność będzie wynikiem umowy
    między dwoma firmami.
    z góry dziękuje za odpowiedź.
    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-01-26 10:26:06
    Temat: Re: Koszty uzyskania dochodu 50% między firmami?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 11:21:09 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Nie wiem natomiast jak się to ma do
    > sytuacji gdy moja artystyczna ;) działalność będzie wynikiem umowy
    > między dwoma firmami.

    Nie ma kosztów zryczałtiwanych. Tylko rzeczywiste wg. rachunków + np
    amortyzacja itp.