  • 1. Data: 2002-06-10 09:36:20
    Temat: Koszty rozpoczecia DG
    Od: "p...@p...fm" <p...@p...fm>

    Witam,

    moje pytanie dotyczy - jak sam tytul wskazuje - moich dylematów
    dotyczacych okropnego przymusu wplacania haraczu do róznych instytucji
    panstwowych, by umozliwily rozpoczecie dzialalnosci spólki z o.o. :)

    Moje pytanie brzmi: gdzie i ile trzeba zaplacicić, by zechcieli przyjać
    dokumenty zgłoszeniowe firmy (np. w sądzie rejestrowym jest to 1500 zł
    opłaty skarbowej). A co z US lub ewentualnie innymi instytucjami? Czy
    Urząd Skarbowy zadowoli się podatkiem od czynnosci cywilnoprawnej, który
    zapłaciłam w momencie podpisania umowy spółki z o.o. u notariusza, czy
    dalej będzie mnie molestował w kwestiach finansowych?

    Za wszelkie wskazówki i porady z góry dziękuje -
    Dyletantka :)

  • 2. Data: 2002-06-11 18:17:21
    Temat: Re: Koszty rozpoczecia DG
    Od: "Fintifluszka" <f...@w...pl>

    VAT-R ok 160 zł, notariusz zadowoli wniesienie kapitału, Regon darmo,
    zgłoszenie do ZUS też darmo, w KRS ogłoszenie w monitorze i opłata sądowa
    1500.
    finti