  • 11. Data: 2003-04-05 14:21:22
    Temat: Re: Koszty przelewu zwrotu podatku
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    NIP3 zostal przez nich odnaleziony.

    Co staloby sie gdybym mimo to otrzymala zwrot poczta, a ja odmowilabym
    odbioru gotowki?
    Odp. Tak poczatkowo mi wmawiano, ze gdybym nie pobral tych pieniedzy to US,
    mialby rzekomo pieniadze przeslac na konto - bezplatnie - bzdura!
    Tak wiec w moim przypadku - pieniadze otrzymalem poczta i mialem prawo
    domagac sie zwrotu kwoty wynikajacej za przekaz pocztowy.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-04-05 23:00:55
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja podalam w Nip-3 numer konta, na ktory chce otrzymac zwrot podatku.
    > Co staloby sie gdybym mimo to otrzymala zwrot poczta, a ja odmowilabym
    > odbioru gotowki?
    > Maja

    Jeżeli ten NIP-3 złżyłaś najpóźniej w dniu złożenia zeznania to możesz
    spokojnie czekać, ewentualnie zadzwonić i zapytać co się u nich dzieje.
    Powinnaś dostać na konto i nie mają prawa obciążyć cię zadnymi kosztami.
    p.s. masz potwierdzenie złożenia NIP-3?
    p.s.2. Podobno jest możliwość odbioru pieniędzy w kasie US?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)