  • 1. Data: 2009-10-15 13:33:06
    Temat: Korekta zeznania rocznego - czy jest jakieś ograniczenie czasowe?
    Od: "Małgorzata" <g...@t...pl>

    Czy ktoś na tym forum może mi odpowiedzieć na pytanie:
    Czy mogę jeszcze teraz dokonać korekty zeznania rocznego za rok 2007?

    Nie uwzględniłam w nim ulgi rodzinnej na dwójkę dzieci, bo wtedy o tym nie
    wiedziałam.
    Teraz wiem i chciałabym zrobić korektę. Czy mogę jeszcze? Bez problemu, czy
    z jakimiś utrudnieniami, czy w ogóle nie mogę? Jak z tym jest?

    Zorientowanych w tym temacie proszę o pomoc, o jakąś podpowiedź.

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2009-10-15 16:34:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Małgorzata wrote:
    > Czy kto? na tym forum mo?e mi odpowiedzieae na pytanie:
    > Czy moge jeszcze teraz dokonaae korekty zeznania rocznego za rok 2007?
    >
    > Nie uwzgledni?am w nim ulgi rodzinnej na dwójke dzieci, bo wtedy o tym nie
    > wiedzia?am.
    > Teraz wiem i chcia?abym zrobiae korekte. Czy moge jeszcze? Bez problemu, czy
    > z jakimi? utrudnieniami, czy w ogóle nie moge? Jak z tym jest?
    >
    > Zorientowanych w tym temacie prosze o pomoc, o jak?? podpowied 1/4 .
    >
    > Z góry dziekuje

    Możesz.

  • 3. Data: 2009-10-15 17:41:41
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 15 Paź, 15:33, "Małgorzata" <g...@t...pl> wrote:
> [...]
    > z jakimiś utrudnieniami, czy w ogóle nie mogę? Jak z tym jest?
    >
    > Zorientowanych w tym temacie proszę o pomoc, o jakąś podpowiedź.

    Masz na to bodajże do 5 lat od złożenia zeznania. Można też chyba w
    ten sposób odliczyć od dochodu Internet z poprzednich lat (do 750 zł
    za rok), ale trzeba mieć faktury.

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto

  • 4. Data: 2009-10-15 18:00:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Kowalczyk wrote:
    > ...można też chyba w
    > ten sposób odliczyć od dochodu Internet z poprzednich lat (do 750 zł
    > za rok), ale trzeba mieć faktury.

    ... i dowód ich zapłacenia w tamtych latach,

  • 5. Data: 2009-10-15 18:10:06
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    A tą w ogóle to ta ulga na internet obowiązuje od którego roku? 2005?

  • 6. Data: 2009-10-15 18:11:23
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    A tą w ogóle to ta ulga na internet przysługuje od którego roku? 2005?

  • 7. Data: 2009-10-21 00:02:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Róznie z tym bywa, pewne rzeczy są wg organów "przywilejem" i nieskorzystanie w
    terminie ustawowym (przysłowiowy 30
    kwietnia)wyklucza późniejsza możliwość niestety (przykładowo wspólne rozliczanie z
    dzieckiem przez samotnego rodzica).
    To taka gra w zające, urzędas strzela do podatnika i liczy, ile uda mu sie ustrzelic.
    JaC

    -----